Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31697
Title: Συγκριτική θεώρηση της ακαδημαϊκής διαδρομής των φοιτητών και φοιτητριών στα Τμήματα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας και Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (2006-2016)
Comparative analysis of the academic path of students, male and female, in the Departments of Philosophy, Pedagogy & Psychology and Computer Engineering & Informatics of the University of Ioannina (2006-2016)”
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας
Subject classification: Φύλο και εκπαίδευση
Keywords: Φύλο και εκπαίδευση,Eπιλογή σπουδών,Ανισοκατανομή των φύλων στους κλάδους σπουδών,Διάρκεια σπουδών και βαθμός πτυχίου,Gender and education,Choice of studies,Gender segregation in fields of study,Duration of studies and grade point average (GPA)
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31697
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11513
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΦΛΣ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΠΑΛΑΜΑ ΧΡΥΣΑΝΘΗ 2021.pdf3.96 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons