Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31619
Title: Το ηλεκτρονικό εμπόριο, ως εργαλείο ανάπτυξης των επιχειρήσεων μέσω των Social Media.
E- commerce as a tool for business development through social media.
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.
Subject classification: Ηλεκτρονικό εμπόριο
Καταναλωτική συμπεριφορά
E-commerce
Consumer behavior
Keywords: Μέσα κοινωνικής δικτύωσης,Social Media
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31619
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11435
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΛΧ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ. Ε. ΠΑΠΟΥΤΣΗ ΜΑΡΙΝΑ 2022.pdfΜεταπτυχιακή εργασία76.43 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons