Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31509
Title: Η σιωπηρή γνώση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Tacit knowledge of primary education teachers
Alternative title / Subtitle: o ρόλος γνωστικών και θυμικών παραγόντων
the role of cognitive and affective factor
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Subject classification: Αποτελεσματική διδασκαλία
Keywords: Αυτο-ρύθμιση συναισθήματος,Γενική γνωστική ικανότητα,Διδακτική αποτελεσματικότητα,Κοινωνική νόηση,Σιωπηρή γνώση,Self-regulation of emotion,General cognitive ability,Teaching effectiveness,Social cognition,Tacit knowledge
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31509
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11330
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δ.Δ. ΣΤΑΪΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Α. 2021.pdf5.72 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons