Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31509
Title: | Η σιωπηρή γνώση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Tacit knowledge of primary education teachers |
Alternative title / Subtitle: | o ρόλος γνωστικών και θυμικών παραγόντων the role of cognitive and affective factor |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών |
Subject classification: | Αποτελεσματική διδασκαλία |
Keywords: | Αυτο-ρύθμιση συναισθήματος,Γενική γνωστική ικανότητα,Διδακτική αποτελεσματικότητα,Κοινωνική νόηση,Σιωπηρή γνώση,Self-regulation of emotion,General cognitive ability,Teaching effectiveness,Social cognition,Tacit knowledge |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31509 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11330 |
Appears in Collections: | Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΝ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Δ.Δ. ΣΤΑΪΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Α. 2021.pdf | 5.72 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License