Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31448
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤριανταφυλλοπούλου, Ιωάνναel
dc.date.accessioned2021-11-03T09:56:42Z-
dc.date.available2021-11-03T09:56:42Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31448-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11269-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΑξιολόγηση των μαθητώνel
dc.subjectΠοιότητα στην εκπαίδευσηel
dc.subjectΣτρατηγικές αξιολόγησης των μαθητώνel
dc.subjectΑξιολόγηση και μάθησηel
dc.subjectΕκπαιδευτικοί της Δ.Ε.el
dc.subjectStudents’ assessmenten
dc.subjectQuality in educationen
dc.subjectStrategies in students’ assessmenten
dc.subjectAssessment and learningen
dc.subjectSecondary school teachersen
dc.titleΣτρατηγικές αξιολόγησης των μαθητών και ποιότητα στην εκπαίδευσηel
dc.titleQuality in education and students’ evaluation strategiesen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.secondaryTitleαπόψεις εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηel
heal.secondaryTitleaspects of secondary school teachersen
heal.classificationΑξιολόγηση μαθητών-
heal.dateAvailable2021-11-03T09:57:42Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίαςel
heal.publicationDate2021-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 170-180el
heal.abstractΗ προσέγγιση της ποιότητας στην εκπαίδευση μέσω των σύγχρονων στρατηγικών αξιολόγησης των μαθητών, καθώς και η ανάδειξη των παραμέτρων  που επιδρούν είτε θετικά είτε ανασταλτικά προς την κατεύθυνση αυτή, αποτελούν αντικείμενο της παρούσας εμπειρικής  μελέτης. Για την υλοποίηση του ανωτέρου σκοπού προκρίθηκε η επιλογή και η υιοθέτηση της ποιοτικής προσέγγισης, ώστε να υπάρξει ολιστική αντιμετώπιση του κοινωνικού φαινομένου των στρατηγικών της αξιολόγησης των μαθητών με έμφαση στη πολλαπλότητα, στη διαφοροποίηση. Ως μεθοδολογικό εργαλείο επιλέχθηκε η επισκόπηση λόγω κυρίως  της δυνατότητας της χωροχρονικής θεμελίωσης των γεγονότων. Η  ποιοτική αυτή έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή 21 μόνιμων εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.  Ως μέθοδος  επεξεργασίας του εμπειρικού υλικού  επιλέχθηκε η τεχνική της θεματικής ανάλυσης του περιεχομένου. Τα αποτελέσματα της έρευνας καταδεικνύουν ότι οι αρχές και οι πρακτικές της  αξιολόγησης των μαθητών έχουν αλλάξει τα τελευταία χρόνια στην προσπάθειά τους να εναρμονιστούν με την εξέλιξη της επιστημονικής γνώσης αναφορικά με τη σύνδεση ανάμεσα στο θυμικό και στη μάθηση, αλλά κυρίως για να ανταποκριθούν στις ανάγκες και στις απαιτήσεις του σύγχρονου κοινωνικού και εργασιακού γίγνεσθαι, εκσυγχρονίζοντας την αξιολογική διαδικασία  και εντάσσοντάς την ενεργά στη μαθησιακή διαδικασία. Η αξιολόγηση ως μάθηση πλέον έχει αναχθεί σε μια δραστηριότητα συνεργατική που απαιτεί συνέργεια γνωστικών αντικειμένων και εφαρμογή σε πραγματικό περιβάλλον ώστε να αποτελεί επένδυση για τη βελτίωση και την εξασφάλιση της προόδου των μαθητών.el
heal.abstractThe approach of quality in education via modern students’ assessment strategies, as well as the emergence of parameters that have a   positive or inhibitory effect in this direction, constitute the subject of this empirical   study. To accomplish this aim, the qualitative approach was selected and adopted, in order to have an holistic approach of the social phenomenon of the students assessment strategies with emphasis on diversity, on differentiation. The survey research   was chosen as a methodological tool mainly due to the possibility of spatial and temporal foundation of events. This qualitative research was carried out with the participation of 21 permanent secondary school teachers. The technique of thematic  analysis of the content  was chosen as a method of processing the empirical material. The results of this study demonstrate that the principles and practices of educational assessment have been changed the last years in their effort to meet the advances in science concerning the link between affect and learning but outmost to live up to the needs and demands of contemporary social and professional context, modernizing the assessment process and activating it as an integral part of the learning process. Assessment as learning has proved to be a collaborative   process that demands a multidisciplinary action and practice in realistic environment in order to be considered as an investment that enhances and assures student’s progress.en
heal.advisorNameΠαπακωνσταντίνου, Παναγιώτηςel
heal.committeeMemberNameΠαπακωνσταντίνου, Παναγιώτηςel
heal.committeeMemberNameΓκότοβος, Αθανάσιοςel
heal.committeeMemberNameΑποστόλου, Μαρίαel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίαςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages307 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΦΛΣ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ 2021.pdf1.95 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons