Discover
  Οι στόχοι του Τμήματος, όπως έχουν διαμορφωθεί στον Οδηγό Σπουδών, συνοψίζονται ως εξής:
	- Καλλιέργεια και προαγωγή των Παιδαγωγικών Επιστημών με την ακαδημαϊκή και την εφαρμοσμένη διδασκαλία και έρευνα.Παροχή των απαραίτητων εφοδίων στους πτυχιούχους του Τμήματος για την εξασφάλιση της επιστημονικής και επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας
- Δημιουργία των προϋποθέσεων για έρευνα και πειραματισμό σε συνάρτηση με την οργάνωση ερευνητικών πεδίων σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο.
- Συμβολή στην άνοδο του επιπέδου και στην κάλυψη των αυξανόμενων αναγκών της Εκπαίδευσης σε ό,τι αφορά στα ζητήματα που αναφέρονται στην προσχολική ηλικία.
- Συμβολή στην αντιμετώπιση και επίλυση παιδαγωγικών προβλημάτων στην εκπαίδευση και αγωγή στη νηπιακή και πρώιμη παιδική ηλικία.
Browse
	Recent Submissions
 20 Oct 2025 
						Author(s):Μήτση, Ζηνοβία 
							
						
						
						
					 09 Oct 2025 
						Author(s):Μπάρκα, Ελένη 
							
						
						
						
					 08 Oct 2025 
						Author(s):Μπέλτσιου, Γεωργία 
							
						
						
						
					 28 Jul 2025 
						Author(s):Ζεπάτου, Χρυσάνθη 
							
						
						
						
					 18 Jul 2025 
						Author(s):Καρανικολοπούλου, Σοφία 
							
						
						
						
					 16 Jul 2025 
						Author(s):Μανωλιδάκη-Νέτη, Μαρία-Νίκη 
							
						
						
						
					 16 Jul 2025 
						Author(s):Καφαράκη, Πολυτίμη-Μαρίνα 
							
						
						
						
					 16 Jul 2025 
						Author(s):Γεωργίου, Αναστασία 
							
						
						
						
					 16 Jul 2025 
						Author(s):Νίκου, Γεωργία 
							
						
						
						
					 14 Jul 2025 
						Author(s):Μέρμηγκα, Παναγιώτα 
							
						
						
						
					 08 Jul 2025 
						Author(s):Καραμπάς, Θεόδωρος 
							
						
						
						
					 08 Jul 2025 
						Author(s):Παππά, Θεοδώρα 
							
						
						
						
					 08 Jul 2025 
						Author(s):Στάικου, Αθανασία 
							
						
						
						
					 07 Jul 2025 
						Author(s):Σταύρου, Ανθή 
							
						
						
						
					 07 Jul 2025 
						Author(s):Μαλισόβας, Λεωνίδας 
							
						
						
						
					 
                         
                        



 
     
    