Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31173
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΦούζα, Αλεξάνδραel
dc.date.accessioned2021-06-30T08:14:55Z-
dc.date.available2021-06-30T08:14:55Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31173-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11000-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΕκπαιδευτική διοίκησηel
dc.subjectΕκπαιδευτικοίel
dc.subjectΠληροφοριακά συστήματαel
dc.subjectEducational administrationen
dc.subjectΤeachers
dc.subjectΙnformation systemsen
dc.subject"My school"en
dc.titleΠληροφοριακά συστήματα στην διοίκηση των πρωτοβάθμιων σχολικών μονάδων και οργανισμών.el
dc.titleInformation technology systems in management of primary education school units and organizations.en
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής - MAF - A/A 0237
heal.classificationΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Διοίκηση και οργάνωση-
heal.dateAvailable2021-06-30T08:15:57Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.
heal.publicationDate2021-06-
heal.bibliographicCitationΦούζα, Α., 2021. Πληροφοριακά συστήματα στην διοίκηση των πρωτοβάθμιων σχολικών μονάδων και οργανισμών. Μεταπτυχιακή εργασία. Πρέβεζα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.
heal.abstractΗ ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει οδηγήσει στην εισαγωγή Πληροφοριακών Συστημάτων σε επιχειρήσεις και οργανισμούς με στόχο την καλύτερη διοίκησή τους. Ένα από τα πιο σημαντικά πληροφοριακά συστήματα είναι το Myschool το οποίο χρησιμοποιείται από τους εκπαιδευτικούς οργανισμούς. Το Myschool αποτελεί ένα σύστημα το οποίο παρέχει στα διοικητικά άτομα της εκπαίδευσης μεγάλο πλήθος διευκολύνσεων και ηλεκτρονικών υπηρεσιών, όπως είναι η καταγραφή των εγγραφών και των μετεγγραφών των μαθητών, των βαθμολογιών τους, καθώς επίσης και η καταχώρηση προσωπικών στοιχείων, των αδειών και των απουσιών των εκπαιδευτικών, και μάλιστα μειώνει τα φαινόμενα γραφειοκρατίας. Η παρούσα μελέτη πραγματοποιήθηκε με στόχο την ανάλυση της χρήσης του Myschool και τον προσδιορισμό των θετικών και αρνητικών στοιχείων του που συναντάνε οι εκπαιδευτικοί που το χρησιμοποιούν. Η μέθοδος η οποία ακολουθείται για την πραγματοποίηση της μελέτης είναι η ποσοτική και συγκεκριμένα το ερευνητικό εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε για τη συλλογή των δεδομένων είναι το ερωτηματολόγιο. Συγκεκριμένα μοιράστηκε ερωτηματολόγιο σε 104 εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πρέβεζας οι οποίοι υπηρετούν σε νηπιαγωγεία ή σε δημοτικά σχολεία. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα στα οποία κατέληξε, οι εκπαιδευτικοί δείχνουν να έχουν αρκετά θετική στάση απέναντι στη χρήση του συγκεκριμένου προγράμματος. Ωστόσο, η έλλειψη εκπαίδευσής τους σχετικά με το πρόγραμμα είναι ένας παράγοντας ο οποίος επηρεάζει τη στάση τους απέναντι στη χρήση του και μάλιστα είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους το Myschool θεωρείται ακόμα και δύσχρηστο. Για την αποτελεσματική του λειτουργικότητα λοιπόν, θεωρείται απαραίτητη η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών μέσα από τη διοργάνωση κατάλληλων σεμιναρίων επιμόρφωσης και ενημέρωσης.el
heal.abstractThe development of technology has led to the introduction of Information Systems in companies and organizations with the aim of better management. One of the most important information systems is Myschool which is used by educational organizations. Myschool is a system that provides education administrators with a wide range of facilities and online services, such as recording student enrollments and transfers, their grades, as well as registering personal information, leave and absences. teachers, and even reduces bureaucracy. The present study was conducted with the aim of analyzing the use of Myschool and identifying its positive and negative elements encountered by teachers who use it. The method used to conduct the study is quantitative and specifically the research tool used to collect the data is the questionnaire. Specifically, a questionnaire was distributed to 104 teachers in Primary Education of Preveza who serve in kindergartens or primary schools. According to the results he came up with, the teachers seem to have quite a positive attitude towards the use of this program. However, their lack of training on the program is a factor that influences their attitude towards its use and in fact is one of the reasons why Myschool is even considered difficult to use. For its effective functionality, therefore, it is considered necessary to train teachers through the organization of appropriate training and information seminars.en
heal.advisorNameΚυρίτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΓκανάς, Ιωάννηςel
heal.committeeMemberNameΓκόγκος, Χρήστοςel
heal.academicPublisherΛογιστικής και Χρηματοοικονομικής
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages128 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΛΧ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ. Ε. ΦΟΥΖΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ 2021.pdf147.94 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons