Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31031
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤζαφέα, Όλγαel
dc.date.accessioned2021-05-13T10:42:07Z-
dc.date.available2021-05-13T10:42:07Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31031-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.10860-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΕτερότηταel
dc.subjectΑνισότητεςel
dc.subjectΞένοι/ες φοιτητές/τριεςel
dc.subjectΑνώτατη εκπαίδευσηel
dc.subjectΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subjectDiversityen
dc.subjectInequalitiesen
dc.subjectForeign studentsen
dc.subjectHigher educationen
dc.subjectIntercultural educationen
dc.titleΠολιτικές για τη διαπολιτισμική εκπαίδευση στην Ελλάδαel
dc.titlePolicies for intercultural education in Greeceen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.secondaryTitleη περίπτωση των μεταναστών φοιτητών στο ελληνικό Πανεπιστήμιοel
heal.secondaryTitlethe case of immigrant students at the Greek Universityen
heal.classificationΕτερότητα-
heal.dateAvailable2021-05-13T10:43:07Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίαςel
heal.publicationDate2021-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: 104-110el
heal.abstractΤις τελευταίες δεκαετίες, η διεθνοποίηση της ανώτατης εκπαίδευσης που αποτελεί συνέπεια της ανάπτυξης του Ευρωπαϊκού Χάρτη Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΧΑΕ) αποτελεί αντικείμενο έρευνας και εκπαιδευτικού σχεδιασμού. Η σταδιακή μετατροπή της χώρας σε φορέα υποδοχής ξένων φοιτητών εγείρει το ενδιαφέρον για τη μελέτη και τον προσδιορισμό εκείνων των παραγόντων, που επηρεάζουν την εκπαιδευτική πορεία των φοιτητών από διαφορετικό υπόβαθρο, οι οποίοι σπουδάζουν στο ελληνικό Πανεπιστήμιο. Το παρόν ερευνητικό εγχείρημα εστιάζει στη σκιαγράφηση της εκπαιδευτικής πορείας ξένων φοιτητών που φοιτούν στο ελληνικό Πανεπιστήμιο οι οποίοι παρουσιάζουν γλωσσικές και πολιτισμικές ιδιαιτερότητες, και την κριτική διερεύνηση των πολιτικών για τη διαπολιτισμική εκπαίδευση και την πολιτισμική ετερότητα που ισχύουν και εφαρμόζονται στην Ελλάδα. Η συλλογή των δεδομένων της έρευνας γίνεται με τη μέθοδο των ημιδομημένων συνεντεύξεων που πραγματοποιούνται σε δείγμα ξένων φοιτητών/τριών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Τα ευρήματα της έρευνας δείχνουν ότι ενώ, στις πολιτικές προσέλκυσης των ξένων φοιτητών έχει δοθεί δέουσα σημασία, σημαντική είναι η προσπάθεια που πρέπει να γίνει για τις πρακτικές και τις πολιτικές ένταξης και ενσωμάτωσης των ξένων φοιτητών με σκοπό την αποδοχή της διαφορετικότητας και τη διαχείριση της ετερότητας.el
heal.abstractIn recent decades, the internationalization of higher education accompanied by the development of the European Charter for Higher Education (ΕCHE) has been a subject of educational research and development. Greek higher education adapted a new policy to attract foreign students. As a result the research interest for identifying the factors that affect the academic trajectories of students from diverse backgrounds, who study at the Greek University, has been recently raised. This research project focuses: i) on outlining the academic trajectories of foreign students who present social and cultural individualities and ii) on critically examining the policies for intercultural education and cultural diversity that have been recently applied in Greece. The research data were collected with the method of semi-structured interviews conducted with a sample of foreign students of the University of Ioannina. The findings of the research depict that, although the relevant policies for foreign students have been given due importance, many efforts are still needed to manage diversity and diminish inequalities in the academic and social integration of foreign students.en
heal.advisorNameΖάγκος, Χρήστοςel
heal.committeeMemberNameΖάγκος, Χρήστοςel
heal.committeeMemberNameΜπενινκάζα, Λουτσιάναel
heal.committeeMemberNameΑθανασιάδης, Θεοχάρηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίαςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages174 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΦΛΣ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΤΖΑΦΕΑ ΟΛΓΑ 2021.pdf2.12 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons