Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30948
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΧουλιάρα-Ραΐου, Ελένηel
dc.date.accessioned2021-04-28T08:57:00Z-
dc.date.available2021-04-28T08:57:00Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30948-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.10777-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΛατινική γλώσσαel
dc.subjectΔιδασκαλία λατινικής γλώσσας στη σύγχρονη εκπαίδευσηel
dc.subjectΓραμματεία της λατινικής γλώσσας στη σύγχρονη εκπαίδευση-
dc.titleDocere et discereother
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.secondaryTitleΤα λατινικά στην εκπαίδευσηel
heal.secondaryTitleΑναδρομές-Ανασκευές-Π{ροτάσεις-Προοπτικέςel
heal.secondaryTitleΠρολογικό σημείωμαel
heal.generalDescriptionσ. [229]-232el
heal.generalDescriptionΠρολογικό σημείωμα της Καθηγήτριας Ελένης Χουλιάρα-Ράιου, Προέδρου του Τμήματος Φιλολογίας, για την Ημερίδα με τίτλο "Docere et Discere...!: τα λατινικά στην εκπαίδευση", που διοργανώθηκε στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων την Τετάρτη 17-05-2017.el
heal.classificationΛατινική γλώσσα--Σπουδή και διδασκαλία (Μέση)-
heal.dateAvailable2021-04-28T08:58:00Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.publicationDate2015-
heal.bibliographicCitation--el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλολογίαςel
heal.journalNameΔωδώνη: Φιλολογία: επιστημονική επετηρίδα του Τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 42-44 (2013-2015)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 42-44 (2013-2015)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Docere et Discere. Τα λατινικά στην εκπαίδευση.pdf13.59 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons