Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30889
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜποζιάρης, Βασίλειοςel
dc.contributor.authorΚωνσταντίνου, Χαράλαμποςel
dc.date.accessioned2021-04-19T08:02:01Z-
dc.date.available2021-04-19T08:02:01Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30889-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.10724-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΑξιολόγηση εκπαιδευτικού έργουel
dc.subjectΑυτοαξιολόγησηel
dc.subjectΑυτονομία σχολικής μονάδαςel
dc.subjectΟργανισμός που μαθαίνειel
dc.titleΟ ρόλος της αυτοαξιολόγησης στην αυτονόμηση του σχολείουel
heal.typejournalArticleel
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.dateAvailable2021-04-19T08:03:01Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2016-
heal.bibliographicCitationΠεριλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπέςel
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνωνel
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης; Τομ. 28 (2016)el
heal.journalTypepeer-reviewedel
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 28 (2016)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons