Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30887
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Γασπαράτου, Ρένια | el |
dc.contributor.author | Εργαζάκη, Μαρίντα | el |
dc.contributor.author | Δημοπούλου, Γεωργία | el |
dc.contributor.author | Κοσμοπούλου, Νικολίτσα | el |
dc.contributor.author | Γιαννακοπούλου, Θεοδώρα | el |
dc.date.accessioned | 2021-04-19T07:59:56Z | - |
dc.date.available | 2021-04-19T07:59:56Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30887 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.10722 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Επιμόρφωση εκπαιδευτικών | el |
dc.subject | Φιλοσοφία με παιδιά | el |
dc.subject | Φιλοσοφική πρακτική | el |
dc.title | Επιμόρφωση μελλοντικών εκπαιδευτικών στα προγράμματα φιλοσοφίας με παιδιά | el |
heal.type | journalArticle | el |
heal.type.en | Journal article | en |
heal.type.el | Άρθρο περιοδικού | el |
heal.secondaryTitle | μια πιλοτική φαινομενολογική έρευνα | |
heal.classification | Φιλοσοφία--Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια) | el |
heal.dateAvailable | 2021-04-19T08:00:56Z | - |
heal.access | free | el |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.publicationDate | 2016 | - |
heal.bibliographicCitation | Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές | el |
heal.publisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων | el |
heal.journalName | Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης; Τομ. 28 (2016) | el |
heal.journalType | peer-reviewed | el |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Τόμος 28 (2016) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Επιμόρφωση μελλοντικών εκπαιδευτικών στα προγράμματα φιλοσοφίας με παιδιά.pdf | 440.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License