Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30770
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Στασινός, Δημήτρης Π. | el |
dc.date.accessioned | 2021-04-08T09:44:34Z | - |
dc.date.available | 2021-04-08T09:44:34Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30770 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.10609 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Σχολική καθηστέρηση | el |
dc.subject | Αντι-επίδοση μαθητών | el |
dc.subject | Χαμηλές σχολικές ικανότητες | |
dc.subject | Χαμηλές σχολικές επιδόσεις | |
dc.title | Το σύνδρομο σχολικής καθυστέρησης ή "Αντί-επίδοσης" σε παιδιά και η αντιμετώπισή της | el |
heal.type | journalArticle | - |
heal.type.en | Journal article | en |
heal.type.el | Άρθρο περιοδικού | el |
heal.generalDescription | σ. [347]-366 | el |
heal.classification | Μάθηση, Δυσκολίες της--Αντιμετώπιση | - |
heal.classification | Ειδική εκπαίδευση | - |
heal.classification | Παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες--Εκπαίδευση | - |
heal.classification | Εκπαιδευτική ψυχολογία | - |
heal.dateAvailable | 2021-04-08T09:45:35Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.publicationDate | 1984 | - |
heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία: σ. 362-366 | |
heal.publisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή | el |
heal.journalName | Δωδώνη : επιστημονική επετηρίδα της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 13 (1984) | el |
heal.journalType | peer-reviewed | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Τόμος 13 (1984) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Το σύνδρομο σχολικής καθυστέρησης Ή 'Αντί-επίδοσης' σε παιδιά και η αντιμετώπισή του.pdf | 595.45 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License