Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30769
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΝάτση, Ουρανίαel
dc.date.accessioned2021-04-08T09:08:38Z-
dc.date.available2021-04-08T09:08:38Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30769-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.10608-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΜουσική αγωγήel
dc.subjectΔιαπολιτισμικότηταel
dc.subjectΤαυτότητεςel
dc.subjectΈνταξηel
dc.subjectΕπικοινωνίαel
dc.subjectΕνσυναίσθησηel
dc.subjectΜουσικές δραστηριότητεςel
dc.subjectMusic Educationen
dc.subjectInterculturalismen
dc.subjectIdentitiesen
dc.subjectIntegrationen
dc.subjectCommunicationen
dc.subjectEmpathyen
dc.subjectMusical activitiesen
dc.titleΔιαπολιτισμική μουσική αγωγήel
dc.titleIntercultural music educationen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.secondaryTitleσχεδιασμός και πιλοτική εφαρμογή μιας πρότασης σε Διαπολιτισμικό Σχολείο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσηel
heal.secondaryTitledesign and pilot implementation of a proposal in an Intercultural Primary Schoolen
heal.classificationΔιαπολιτισμικότητα-
heal.dateAvailable2021-04-08T09:09:38Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.publicationDate2021-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 182-203
heal.abstractΖούμε στην εποχή της παγκοσμιοποίησης, των έντονων κοινωνικών αλλαγών και της πολιτισμικής ποικιλομορφίας. Χαρακτηριστικά της κοινωνίας αυτής αντικατοπτρίζονται καθημερινά στις σχολικές αίθουσες. Παιδιά που προέρχονται από διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα καλούνται να ενταχθούν γρήγορα μέσα σε μια νέα καθημερινότητα και σε μια σχολική πραγματικότητα που ενδέχεται να μην είχαν βιώσει ποτέ μέχρι τότε. Σημαντικές παράμετροι για την ένταξη στην καθημερινότητα και στη σχολική ζωή των παιδιών προσφυγικού/ μεταναστευτικού προφίλ, αποτελούν η αποδοχή των διαφορετικών ταυτοτήτων, η επικοινωνία, ο αλληλοσεβασμός και η ενσυναίσθηση. Η μουσική θεωρείται ένας από τους πιο διαδεδομένους τρόπους επικοινωνίας και έκφρασης. Μέσα από τις μουσικές δράσεις τα παιδιά βρίσκουν την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν, να επικοινωνήσουν, να κατανοήσουν το ένα το άλλο, να νιώσουν και να μοιραστούν συναισθήματα. Τα παραπάνω αποτελούν τους κυριότερους λόγους που οδηγούν στην υλοποίηση μουσικών δράσεων που προάγουν την ενεργό μάθηση, έχουν βιωματικό χαρακτήρα, ενισχύουν την εξωτερίκευση και την αποδοχή διαφορετικών συναισθημάτων και ταυτόχρονα έχουν και διαπολιτισμικό χαρακτήρα. Η συγκεκριμένη εργασία αποτελεί την πιλοτική εφαρμογή μιας πρότασης για την καλλιέργεια και την ενίσχυση της διαπολιτισμικής ικανότητας των μαθητών του Δημοτικού μέσω της διαπολιτισμικής μουσικής αγωγής. Στόχος της είναι να επιτευχθεί μέσω των μουσικών δράσεων στη διαπολιτισμική εκπαίδευση η ομαλότερη ένταξη των παιδιών προσφύγων/ μεταναστών στη σχολική κοινότητα, να βελτιωθεί το σχολικό κλίμα στην τάξη και να υπάρξει ουσιαστική επικοινωνία μεταξύ των παιδιών. Η έρευνα δράσης πραγματοποιήθηκε σε Διαπολιτισμικό Δημοτικό Σχολείο της περιφέρειας Ηπείρου κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου του 2020.el
heal.abstractWe live in an age of globalization, intense social change and cultural diversity. Characteristics of this society are reflected daily in the classrooms. Children from different cultural backgrounds are invited to quickly integrate into a new everyday life and a school reality that they may never have experienced before. Important parameters for the integration into the daily life and school life of refugee / immigrant children are the acceptance of different identities, communication, mutual respect and empathy. Music is considered one of the most common ways of communication and expression. Through musical activities children find the opportunity to interact, communicate, understand each other, feel and share emotions. The above are the main reasons that lead to the implementation of musical actions that promote active learning, have an experiential character, enhance the externalization and acceptance of different emotions and at the same time have an intercultural character. This work is the pilot implementation of a proposal to cultivate and enhance the intercultural capacity of primary school students through intercultural music education. Its goal is to achieve through smuggling in intercultural education the smoother integration of refugee / immigrant children in the school community, to improve the school climate in the classroom and to have effective communication between children. The action research was conducted in an Intercultural Primary School of the Epirus region during the second quarter of 2020.en
heal.advisorNameΡάπτης, Θεοχάρηςel
heal.committeeMemberNameΡάπτης, Θεοχάρηςel
heal.committeeMemberNameΣτεργίου, Αμαρυλλίςel
heal.committeeMemberNameΧρηστάκος, Ιωάννηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages216 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΝΑΤΣΗ ΟΥΡΑΝΙΑ 2021.pdf2 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons