Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30754
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Γκαραβέλας, Κωνσταντίνος | el |
dc.contributor.author | Λαμπαδάρη, Ιωάννα | el |
dc.date.accessioned | 2021-04-06T07:17:38Z | - |
dc.date.available | 2021-04-06T07:17:38Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30754 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.10593 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Παιδαγωγική | el |
dc.subject | Αυτισμός | el |
dc.subject | Συνεκπαίδευση | el |
dc.title | Συνεκπαίδευση μαθητών με διαταραχές αυτιστικού φάσματος | el |
heal.type | journalArticle | el |
heal.type.en | Journal article | en |
heal.type.el | Άρθρο περιοδικού | el |
heal.secondaryTitle | εμπειρία, γνώσεις και στάσεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης | |
heal.generalDescription | σσ. 7-32 | |
heal.dateAvailable | 2021-04-06T07:18:38Z | - |
heal.language | el | el |
heal.access | free | el |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας | el |
heal.publicationDate | 2018-03 | - |
heal.bibliographicCitation | Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές | el |
heal.abstract | Η παρούσα έρευνα εξέτασε τις στάσεις των εκπαιδευτικών προς τη συνεκπαίδευση μαθητών με ΔΑΦ και το ρόλο της πρότερης διδακτικής εμπειρίας και εξειδικευμένης γνώσης. Εκατόν δύο (Ν=102) καθηγητές γενικής και ειδικής αγωγής που υπηρετούν σε ελληνικά γενικά γυμνάσια και λύκεια, συμπλήρωσαν ένα ερωτηματολόγιο σχετικά με την επαγγελματική επάρκεια, τον επαγγελματικό ρόλο και τα γενικά θεωρητικά ζητήματα γύρω από την ένταξη μαθητών με ΔΑΦ. Τα αποτελέσματα αναδεικνύουν τη θετική στάση προς τη συνεκπαίδευση, με τους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής να έχουν περισσότερο θετικές αντιλήψεις σε σχέση με τους εκπαιδευτικούς γενικής. Οι τελευταίοι δε νιώθουν έτοιμοι να διδάξουν μαθητές με ΔΑΦ και αναφέρουν την ανάγκη για ενδοϋπηρεσιακή επιμόρφωση. Η προηγούμενη διδακτική εμπειρία και η εξειδικευμένη γνώση δείχνουν να επιδρούν σημαντικά στη διαμόρφωση της στάσης. Λέξεις κλειδιά: συνεκπαίδευση, Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος, δευτεροβάθμια εκπαίδευση, στάση εκπαιδευτικού, εμπειρία, γνώση | el |
heal.publisher | Παντελής Γεωργογιάννης | el |
heal.journalName | Θεωρία και Έρευνα στις Επιστήμες της Αγωγής; Τομ. 29 (2018) | el |
heal.journalType | peer-reviewed | el |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Συνεκπαίδευση μαθητών με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος.pdf | 396.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License