Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30754
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓκαραβέλας, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.authorΛαμπαδάρη, Ιωάνναel
dc.date.accessioned2021-04-06T07:17:38Z-
dc.date.available2021-04-06T07:17:38Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30754-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.10593-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΠαιδαγωγικήel
dc.subjectΑυτισμόςel
dc.subjectΣυνεκπαίδευσηel
dc.titleΣυνεκπαίδευση μαθητών με διαταραχές αυτιστικού φάσματοςel
heal.typejournalArticleel
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.secondaryTitleεμπειρία, γνώσεις και στάσεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
heal.generalDescriptionσσ. 7-32
heal.dateAvailable2021-04-06T07:18:38Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίαςel
heal.publicationDate2018-03-
heal.bibliographicCitationΠεριλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπέςel
heal.abstractΗ παρούσα έρευνα εξέτασε τις στάσεις των εκπαιδευτικών προς τη συνεκπαίδευση μαθητών με ΔΑΦ και το ρόλο της πρότερης διδακτικής εμπειρίας και εξειδικευμένης γνώσης. Εκατόν δύο (Ν=102) καθηγητές γενικής και ειδικής αγωγής που υπηρετούν σε ελληνικά γενικά γυμνάσια και λύκεια, συμπλήρωσαν ένα ερωτηματολόγιο σχετικά με την επαγγελματική επάρκεια, τον επαγγελματικό ρόλο και τα γενικά θεωρητικά ζητήματα γύρω από την ένταξη μαθητών με ΔΑΦ. Τα αποτελέσματα αναδεικνύουν τη θετική στάση προς τη συνεκπαίδευση, με τους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής να έχουν περισσότερο θετικές αντιλήψεις σε σχέση με τους εκπαιδευτικούς γενικής. Οι τελευταίοι δε νιώθουν έτοιμοι να διδάξουν μαθητές με ΔΑΦ και αναφέρουν την ανάγκη για ενδοϋπηρεσιακή επιμόρφωση. Η προηγούμενη διδακτική εμπειρία και η εξειδικευμένη γνώση δείχνουν να επιδρούν σημαντικά στη διαμόρφωση της στάσης. Λέξεις κλειδιά: συνεκπαίδευση, Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος, δευτεροβάθμια εκπαίδευση, στάση εκπαιδευτικού, εμπειρία, γνώσηel
heal.publisherΠαντελής Γεωργογιάννηςel
heal.journalNameΘεωρία και Έρευνα στις Επιστήμες της Αγωγής; Τομ. 29 (2018)el
heal.journalTypepeer-reviewedel
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons