Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30529
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΦραγκουδάκη, Άνναel
dc.date.accessioned2021-01-21T10:48:07Z-
dc.date.available2021-01-21T10:48:07Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30529-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.10376-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΣχολική επιτυχία-
dc.subjectΣχολική αποτυχία-
dc.subjectΕλληνικό εκπαιδευτικό σύστημα-
dc.titleSuccess through failureen
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.secondaryTitleThe tentative analysis of the ideological roles of the educational systemel
heal.generalDescriptionσ. [351]-364el
heal.classificationΕκπαίδευση--Ελλάδα-
heal.classificationΕκπαιδευτικό σύστημα--Ελλάδα-
heal.dateAvailable2021-01-21T10:49:07Z-
heal.languageen-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.publicationDate1982-
heal.bibliographicCitationΠεριλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπέςel
heal.tableOfContentsIntroductionen
heal.tableOfContentsThe failure of compulsory educationen
heal.tableOfContentsThe differing patterns of failure at the university levelen
heal.tableOfContentsTowars a theoretical working hypothesisel
heal.tableOfContentsInstead of a conclusionen
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολήel
heal.journalNameΔωδώνη : επιστημονική επετηρίδα της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 11 (1982)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 11 (1982)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Success through failure.pdf390.99 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons