Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30518| Title: | Η σχέση μεταξύ των μηχανισμών άμυνας και των προσεγγίσεων μάθησης The relationship between defense mechanisms and approaches to learning | 
| Alternative title / Subtitle: | ο διαμεσολαβητικός ρόλος της ακαδημαϊκής αναβλητικότητας και της ψυχολογικής ευημερίας the mediating role of academic procrastination and psychological well-being | 
| Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Ψυχολογίας | 
| Subject classification: | Παιδαγωγική -- Προσεγγίσεις | 
| Keywords: | Αμυντικά στυλ,Ακαδημαϊκή αναβλητικότητα,Ψυχολογική ευημερία,Προσεγγίσεις μάθησης,Ανάλυση διαδρομών,Ανάλυση συστάδων,Defense styles,Academic procrastination,Psychological well-being,Approaches to learnin,Path analysis,Cluster analysis | 
| URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30518 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.10365 | 
| Appears in Collections: | Διδακτορικές Διατριβές - ΨΥΧ | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Δ.Δ. ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΤΡΑ Ι. 2020.pdf | 2.08 MB | Adobe PDF | View/Open | 
This item is licensed under a Creative Commons License
     
    
 
                         
                         
     
    