Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30518
Title: | Η σχέση μεταξύ των μηχανισμών άμυνας και των προσεγγίσεων μάθησης The relationship between defense mechanisms and approaches to learning |
Alternative title / Subtitle: | ο διαμεσολαβητικός ρόλος της ακαδημαϊκής αναβλητικότητας και της ψυχολογικής ευημερίας the mediating role of academic procrastination and psychological well-being |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Ψυχολογίας |
Subject classification: | Παιδαγωγική -- Προσεγγίσεις |
Keywords: | Αμυντικά στυλ,Ακαδημαϊκή αναβλητικότητα,Ψυχολογική ευημερία,Προσεγγίσεις μάθησης,Ανάλυση διαδρομών,Ανάλυση συστάδων,Defense styles,Academic procrastination,Psychological well-being,Approaches to learnin,Path analysis,Cluster analysis |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30518 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.10365 |
Appears in Collections: | Διδακτορικές Διατριβές - ΨΥΧ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Δ.Δ. ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΤΡΑ Ι. 2020.pdf | 2.08 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
This item is licensed under a Creative Commons License