Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30518
Title: Η σχέση μεταξύ των μηχανισμών άμυνας και των προσεγγίσεων μάθησης
The relationship between defense mechanisms and approaches to learning
Alternative title / Subtitle: ο διαμεσολαβητικός ρόλος της ακαδημαϊκής αναβλητικότητας και της ψυχολογικής ευημερίας
the mediating role of academic procrastination and psychological well-being
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Ψυχολογίας
Subject classification: Παιδαγωγική -- Προσεγγίσεις
Keywords: Αμυντικά στυλ,Ακαδημαϊκή αναβλητικότητα,Ψυχολογική ευημερία,Προσεγγίσεις μάθησης,Ανάλυση διαδρομών,Ανάλυση συστάδων,Defense styles,Academic procrastination,Psychological well-being,Approaches to learnin,Path analysis,Cluster analysis
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30518
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.10365
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δ.Δ. ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΤΡΑ Ι. 2020.pdf2.08 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons