Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30489
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΡούμπα, Μαρίναel
dc.date.accessioned2021-01-08T10:08:36Z-
dc.date.available2021-01-08T10:08:36Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30489-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.10336-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΠεριβαλλοντική εκπαίδευσηel
dc.subjectAειφορίαel
dc.subjectΑπόψεις γονέωνel
dc.subjectΑπόψεις μαθητώνel
dc.subjectΑπόψεις εκπαιδευτικώνel
dc.subjectΕπίδραση των περιβαλλοντικών προγραμμάτωνel
dc.subjectEnvironmental educationen
dc.subjectParent’s perceptionsen
dc.subjectSustainabilityen
dc.subjectParent’s beliefsen
dc.subjectIntergenerational influenceen
dc.subjectParent and schoolen
dc.titleΟι απόψεις των γονέων της πόλης των Ιωαννίνων για την εκπόνηση περιβαλλοντικών προγραμμάτων στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσηςel
dc.titleParent’s perceptions in the city of Ioannina for the elaboration of environmental education programms in the Primary and Secondary educationen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΠεριβαλλοντική εκπαίδευση-
heal.dateAvailable2021-01-08T10:09:36Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.publicationDate2020-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 142-148el
heal.abstractΟ άνθρωπος εκμεταλλεύονταν το φυσικό του περιβάλλον από τη στιγμή της ύπαρξής του πάνω στη γη προκειμένου να επιβιώσει και να εξελιχθεί. Οι συνεχείς παρεμβάσεις του προκάλεσαν ριζικές τροποποιήσεις στον περιβάλλοντα χώρο του, επιφέροντας τεράστια περιβαλλοντικά ζητήματα και υποβαθμίζοντας την ποιότητα ζωής του σύγχρονου ανθρώπου. Η εκπαιδευτική κοινότητα έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον στη στήριξη και ενσωμάτωση περιβαλλοντικών προγραμμάτων που θα συντελούσαν στη διαμόρφωση μιας διαφορετικής αντίληψης για τη χρήση και εκμετάλλευση του φυσικού περιβάλλοντος, αφού αποδεδειγμένα το σχολείο παίζει σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση στάσεων και αντιλήψεων των παιδιών ιδιαίτερα όταν αυτή συνοδεύεται από τη συνέργεια του οικογενειακού περιβάλλοντος. Η παρούσα εισήγηση αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης ερευνητικής εργασίας που διερευνά τις απόψεις των γονέων στην πόλη των Ιωαννίνων για τα προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στη Α/θμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Πραγματοποιήθηκε σε γονείς της πόλης των Ιωαννίνων κατά την περίοδο 2019-20 και σκοπός της είναι να ερευνήσει κατά πόσο οι γονείς γνωρίζουν τι είναι Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και εκπαίδευση για την αειφορία και αν ενημερώνονται από τα σχολεία των παιδιών τους για τα περιβαλλοντικά προγράμματα που εκπονούνται στα σχολεία. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με ερωτηματολόγια που δόθηκαν σε 150 γονείς και με συνέντευξη 10 γονέων. Η έρευνα αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε εξέλιξη, αλλά από τα μέχρι τώρα δεδομένα διαπιστώνουμε ότι οι γονείς γνωρίζουν εν μέρει τι είναι Περιβαλλοντική Εκπαίδευση κι έχουν μια σχετική ενημέρωση για τα προγράμματα που εκπονούνται στα σχολεία των παιδιών τους περισσότερο από την Α/θμια Εκπαίδευση.el
heal.abstractHumans have been exploiting their natural environment since their existence on earth in order to survive and evolve. His constant interventions have caused radical changes to his environment, bringing about huge environmental issues and deteriorating the quality of life of modern humans. The educational community has shown great interest in supporting and integrating environmental programs that would shape a different perception of the use and exploitation of the natural environment, since school has proven to play an important role in shaping children's attitudes and perceptions especially when accompanied by of the family environment. This presentation is part of a larger research work exploring parents' views in the city of Ioannina on environmental education programs in primary and secondary education. It was conducted for parents in the city of Ioannina during the period 2019-20 and aims to investigate whether parents know what environmental education and sustainability education are and if they informed by their children's schools about environmental programs developed. The survey was conducted with questionnaires given to 150 parents and interviewed by 10 parents. Research is currently underway, but from now on we find that parents are partially aware of what environmental education is and they have some information on the programs being developed in their children's schools more from Primary Education.en
heal.advisorNameΠλακίτση, Αικατερίνηel
heal.committeeMemberNameΠλακίτση, Αικατερίνηel
heal.committeeMemberNameΓαβριλάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΚούτρας, Βασίλειοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages161 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΡΟΥΜΠΑ ΜΑΡΙΝΑ 2020.pdf1.65 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons