Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30445
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑγιοπετρίτου, Σοφία-Κυριακήel
dc.date.accessioned2020-12-30T10:44:01Z-
dc.date.available2020-12-30T10:44:01Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30445-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.10304-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΜουσικά σύνολαel
dc.subjectΔημιουργικότηταel
dc.subjectΟμαδοσυνεργατικότηταel
dc.subjectΈρευνα δράσηςel
dc.subjectMusic ensemblesen
dc.subjectCreativityen
dc.subjectCooperationel
dc.subjectAction researchen
dc.titleΔημιουργικότητα και συνεργατικότητα μέσα από σύνολα μουσικών οργάνων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.titleCreativity and collaboration through ensembles of musical instruments in primary educationen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.secondaryTitleσχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση μιας έρευνας δράσηςel
heal.secondaryTitledesign, implementation and evaluation of an action researchen
heal.classificationΔημιουργικότητα-
heal.dateAvailable2020-12-30T10:45:01Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.publicationDate2020-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 162-174el
heal.abstractΗ μουσική είναι παρούσα σε κάθε έκφανση της καθημερινότητάς μας και κατέχει ιδιαίτερα εξέχουσα και αγαπητή θέση στις δραστηριότητες των παιδιών καθώς αποτελεί μέσο στην ανάγκη τους να εκφραστούν είτε αυθόρμητα, είτε πιο οργανωμένα. Είναι παρούσα από την ώρα που το παιδί γεννιέται και αρχίζει να πειραματίζεται με τη φωνή και την κίνησή του πολύ πριν μιλήσει ή περπατήσει. Τα παιδιά βρίσκουν τεράστια ευχαρίστηση στη μουσική συμμετοχή είτε σε ρόλο ακροατή, ερμηνευτή, συνθέτη, δημιουργού τραγουδιών είτε σε οποιοδήποτε άλλο ρόλο τους ανατεθεί αρκεί να τους δίνεται η δυνατότητα να συμμετέχουν ενεργά και να δρουν. Μυούνται σε μουσικές δραστηριότητες είτε για τον εαυτό τους ατομικά –αναζωογονώντας τη φαντασία τους– είτε μέσα σε μια ομάδα όπου τους δίνονται ευκαιρίες για κοινωνικοποίηση και ταυτόχρονα ενίσχυση της αυτοπεποίθησής τους. Αυτή λοιπόν η φυσική σχέση του παιδιού με τη μουσική έκφραση και δημιουργικότητα, είναι κάτι το οποίο με το πέρασμα των χρόνων θα πρέπει να μην παραμεριστεί αλλά αντίθετα να ενθαρρυνθεί τόσο από την οικογένεια όσο και από τους μουσικούς παιδαγωγούς, ώστε να μην μπει σε φόρμες και πλαίσια που θα καταπνίξουν και θα καταπιέσουν τον αυθορμητισμό και την ελεύθερη επιλογή της έκφρασής του. Η συγκεκριμένη εργασία στοχεύει στην ανάλυση και ενίσχυση της μουσικής δημιουργικότητας και συνεργατικότητας που προσφέρει η μουσική, καθώς και στην αξιολόγηση πλευρών της κοινωνικοσυναισθηματικής συμπεριφοράς των μαθητών και της αλληλεπίδρασή τους κατά την ομαδική εκτέλεση και ιδιαίτερα εκείνης που γίνεται μέσω της δημιουργίας μουσικών συνόλων με όργανα κατά τη διάρκεια της μουσικής εκπαιδευτικής διαδικασίας. Η έρευνα δράσης πραγματοποιήθηκε στη Γ΄ και Στ΄ τάξη ενός Δημοτικού Σχολείου στα Ιωάννινα κατά τα δύο πρώτα τρίμηνα του σχολικού έτους 2019-2020.el
heal.abstractMusic is present in every facet of our everyday life and holds a particularly prominent and dear place in the activities of children as it is an instrument in their need to express themselves either spontaneously or more organized. It is present since the child is born and begins to experiment with his voice and movement long before he talks or walks. Children find enormous pleasure in participating in music as a listener, performer, composer, songwriter or any other role assigned to them, as long as they are given the opportunity to participate actively and to act. They are involved in musical activities either for themselves –refreshing their imagination– or within a group that gives them opportunities to socialize and, at the same time, enhance their self-confidence. Thus, the physical relationship of the child with musical expression and creativity is something that over the years should not be neglected but instead encouraged by both the family and the music educators, so that it does not enter into forms and frames that will stifle and oppress the spontaneity and free choice of expression. This project aims at analyzing and enhancing the musical creativity and synergy that music offers, as well as assessing aspects of students' socio-emotional behavior and their interaction during teamwork, and especially that of creating musical ensembles during duration of the music education process. The action research was conducted in the 3rd and 6th grade of α Primary School of Ioannina during the first two quarters of the 2019-2020 school year.en
heal.advisorNameΡάπτης, Θεοχάρηςel
heal.committeeMemberNameΡάπτης, Θεοχάρηςel
heal.committeeMemberNameΣπανάκη, Μαριάναel
heal.committeeMemberNameΖάραγκας, Χαρίλαοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages195 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΑΓΙΟΠΕΤΡΙΤΟΥ ΣΟΦΙΑ-ΚΥΡΙΑΚΗ 2020.pdf4.59 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons