Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29872
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣκαργιώτη, Μαρίαel
dc.date.accessioned2020-05-25T06:47:42Z-
dc.date.available2020-05-27T06:47:42Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29872-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9768-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΠαιδιά πρόσφυγες.el
dc.subjectΕκπαίδευση προσφύγων μαθητώνel
dc.subjectΣυνεργασία σχολείου οικογένειαςel
dc.subjectΓονική εμπλοκήel
dc.subjectRefugee childrenen
dc.subjectRefugee educationen
dc.subjectFamily-school cooperationen
dc.subjectParental involvementen
dc.titleΟ ρόλος της συνεργασίας του σχολείου με τους γονείς προσφύγων μαθητώνel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.secondaryTitleοι αντιλήψεις των εκπαιδευτικώνel
heal.classificationΠαιδιά πρόσφυγες.-
heal.dateAvailable2020-05-27T06:48:43Z-
heal.languageel-
heal.accessembargo-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών της Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.publicationDate2020-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 67-69el
heal.abstractΟι μεγάλες ροές προσφύγων στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια ,έχει κάνει επιτακτική την ανάγκη σχεδιασμού μιας εκπαιδευτικής πολιτικής κατάλληλης για τον προσφυγικό πληθυσμό. Η έρευνα αυτή εξετάζει τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με τον ρόλο της συνεργασίας του σχολείου με τους γονείς προσφύγων μαθητών. Η έρευνα αυτή εξετάζει επίσης την επίδραση της συνεργασίας του σχολείου με την οικογένεια προσφύγων μαθητών πάνω στην κοινωνική, μορφωτική και ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη των μαθητών .Η έρευνα αυτή επίσης υπογραμμίζει την ανάγκη συνεργασίας σχολείου οικογένειας ιδιαίτερα σε αυτούς τους πληθυσμούς ως μέσο υπερπήδησης των προβλημάτων που προκύπτουν στην σχολική ζωή , αλλά και ως μέσο αποφυγής της σχολικής διαρροής των μαθητών που φοιτούν τόσο σε τάξεις υποδοχής όσο και σε ΔΥΕΠ. Οι θετικές συνέπειες της γονικής εμπλοκής στην εκπαίδευση των προσφύγων μαθητών μπορεί τέλος να δημιουργήσει ένα θετικό κλίμα βασισμένο στον σεβασμό και σε μια έννοια υπευθυνότητας ανάμεσα στο σχολείο και την οικογένεια.el
heal.abstractThe large influx of refugees into Greece has made imperative the need to design an appropriate educational policy for the refugee population. The purpose of this study is to examine the teacher’s perceptions regarding the influence of the partnership of the school and the parents of the refugees students on their social, educational and emotional development . This research also underscores the need of the partenership between school and the families especially in the refugees’ population as means of overcoming the problems arising during school life, and as means of eliminating school abandonment from refugees students attending both reception classes and DYEP. The positive consequences of parental involvement in the refugees students education can finally create a positive climate at school , based on respect and a sense of responsibility between the school and the family.en
heal.advisorNameΚούτρας, Βασίλειοςel
heal.committeeMemberNameΚούτρας, Βασίλειοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών της Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages80 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΣΚΑΡΓΙΩΤΗ ΜΑΡΙΑ 2020.pdf1.09 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons