Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29763
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΖιώγα, Ηλιάναel
dc.date.accessioned2020-05-13T08:48:50Z-
dc.date.available2020-05-13T08:48:50Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29763-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9758-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΜΜΕel
dc.subjectΛειτουργίες της γλώσσαςel
dc.subjectΝηπιαγωγείοel
dc.subjectMass mediaen
dc.subjectLanguage functionsen
dc.subjectKindergartenen
dc.titleΟι λειτουργίες της γλώσσας στα σύγχρονα ΜΜΕ και η επίδρασή τους στα παιδιάel
dc.titleThe functions of the language on the contemporary mass media and their effect on childrenen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΜαζικά μέσα επικοινωνίας-
heal.dateAvailable2020-05-13T08:49:51Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών της Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.publicationDate2020-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 92-123el
heal.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναλυθεί το πώς χρησιμοποιούνται οι λειτουργίες της γλώσσας στα σύγχρονα ΜΜΕ και πως αυτό επηρεάζει τα παιδιά. Τα ΜΜΕ συχνά παραβλέπουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τις ανάγκες της παιδικής ηλικίας, ενώ η υπερβολική έκθεση των παιδιών στις βλαβερές συνέπειες των μέσων μαζικής ενημέρωσης, καθώς και η ανεξέλεγκτη χρήση τους ή ακόμη και η κατάχρηση δικαιολογούν, σε κάποιο βαθμό, την κρισιμότητα της κατάστασης. Ωστόσο, η θετική συμβολή τους στην ψυχολογία και την κοσμοθεωρία των παιδιών είναι αναμφισβήτητη. Η εκπαιδευτική σημασία της μαζικής επικοινωνίας για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση επισημαίνεται. Η παιδαγωγική των μέσων ενημέρωσης αποτελεί μέρος του σημερινού κοινωνικού πλαισίου και ο γραμματισμός των μέσων μαζικής ενημέρωσης είναι το σταθμισμένο εκπαιδευτικό αποτέλεσμα της εισβολής στον κόσμο των μέσων ενημέρωσης, που ταυτίζεται με την ικανότητα κατανόησης και κριτικής αξιολόγησης των μηνυμάτων τους. Συνεπώς, είναι σημαντικό να διοργανώνονται στο σχολείο επικοινωνίας που σχετίζονται κυρίως με την παιδεία στα μέσα επικοινωνίας, την κριτική παιδεία και την οπτική παιδεία.el
heal.abstractThe purpose of this paper is to analyze how language functions are used in modern media and how this affects children. SMEs often overlook the special features and needs of childhood, while over-exposure of children to the harmful effects of the media as well as their uncontrolled use or even abuse justify to some extent the criticality of the situation. However, their positive contribution to children's psychology and worldview is undeniable. The educational importance of mass communication for Primary and Secondary Education is highlighted. Media pedagogy is part of today's social context and media literacy is the weighted educational outcome of the media invasion, which equates to the ability to understand and critically evaluate their messages. Therefore, it is important that they are organized in the communication school mainly related to media education, critical education and visual education.en
heal.advisorNameΤσιτσανούδη-Μαλλίδη, Νικολέτταel
heal.committeeMemberNameΤσιτσανούδη-Μαλλίδη, Νικολέτταel
heal.committeeMemberNameΣπανάκη, Μαριάναel
heal.committeeMemberNameΚαψάλης, Γεώργιος-
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών της Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages123 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΖΙΩΓΑ ΗΛΙΑΝΑ 2020.pdf866 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons