Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29613
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Παππάς, Μιχαήλ | el |
dc.date.accessioned | 2020-02-10T07:24:33Z | - |
dc.date.available | 2020-02-10T07:24:33Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29613 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9615 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Εφαρμοσμένη γλωσσολογία | el |
dc.subject | Κριτική σκέψη | el |
dc.subject | Κριτική ανάλυση λόγου | el |
dc.subject | Γλωσσική διδασκαλία | el |
dc.subject | Κριτική γλωσσική επίγνωση | el |
dc.subject | Applied linguistics | en |
dc.subject | Critical thinking | en |
dc.subject | Critical discourse analysis | en |
dc.subject | Language learning | en |
dc.subject | Critical language awareness | en |
dc.title | Η συμβολή της εφαρμοσμένης γλωσσολογίας στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης | el |
heal.type | masterThesis | - |
heal.type.en | Master thesis | en |
heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
heal.secondaryTitle | κριτική ανάλυση λόγου και παιδαγωγικές προσεγγίσεις | el |
heal.classification | Εφαρμοσμένη γλωσσολογία | - |
heal.dateAvailable | 2020-02-10T07:25:33Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών της Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | el |
heal.publicationDate | 2020 | - |
heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία: σ. 87-102 | el |
heal.abstract | Η παρούσα εργασία εξετάζει τη δυνητική συμβολή της εφαρμοσμένης γλωσσολογίας στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης. Για τον σκοπό αυτό χρησιμοποιούνται τα πορίσματα της Κριτικής Ανάλυσης Λόγου για τον σχεδιασμό διδακτικών παρεμβάσεων που θα προάγουν την κριτική γλωσσική επίγνωση μαθητών προσχολικής και σχολικής ηλικίας. Από τη διαδικασία σχεδιασμού των διδακτικών παρεμβάσεων και την πιλοτική εφαρμογή μιας εξ αυτών, προκύπτει πως μέσω της γλωσσικής διδασκαλίας είναι δυνατή η ανάπτυξη κριτικών δεξιοτήτων και επιβεβαιώνονται ορισμένες βασικές αρχές της Κριτικής Ανάλυσης Λόγου για τη γλωσσική διδασκαλία και την ανάπτυξη της κριτικής γλωσσικής επίγνωσης. | el |
heal.abstract | This paper studies the potential contribution of applied linguistics to the development of critical thinking. For this purpose, the findings of Critical Discourse Analysis are used as principles for the planning of learning interventions whim aim at development of critical language awareness of preschool and school-aged students. The conclusions that are drawn from the planning of the interventions and the implementation of the preschool intervention point, imply that the development of critical thinking through language learning is possible. Furthermore, some of the guiding principles of Critical Discourse Analysis about language learning and critical language awareness are confirmed. | en |
heal.advisorName | Τσιτσανούδη-Μαλλίδη, Νικολέττα | el |
heal.committeeMemberName | Τσιτσανούδη-Μαλλίδη, Νικολέττα | el |
heal.committeeMemberName | Καψάλης, Γεώργιος Δ. | el |
heal.committeeMemberName | Σπανάκη, Μαριάνα | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών της Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 102 σ. | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε ΠΑΠΠΑΣ ΜΙΧΑΗΛ.pdf | 647.58 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License