Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29495
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαπαδημητρίου, Χριστίναel
dc.date.accessioned2019-09-02T10:06:13Z-
dc.date.available2019-09-02T10:06:13Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29495-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.463-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΣυναισθηματική νοημοσύνηel
dc.subjectΠροσωπικότηταel
dc.subjectΨυχική ανθεκτικότηταel
dc.subjectΑυτο-ρύθμισηel
dc.subjectΑυτο-ρυθμιζόμενη μάθησηel
dc.subjectΑκαδημαϊκή επιτυχίαel
dc.subjectEmotional intelligenceen
dc.subjectPersonalityen
dc.subjectResilienceen
dc.subjectSelf-regulationen
dc.subjectSelf-regulated learningen
dc.subjectAcademic successen
dc.titleΣχέση μεταξύ χαρακτηριστικών της προσωπικότητας και αυτο-ρύθμισηςel
dc.titleRelationship between personality traits and self-regulationen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΣυναισθηματική νοημοσύνηel
heal.dateAvailable2019-09-02T10:07:13Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.publicationDate2019-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 117-133el
heal.abstractΜεγάλος αριθμός μελετών αναδεικνύουν την αναγκαιότητα της αυτο-ρυθμιζόμενης μάθησης, της συναισθηματικής νοημοσύνης, της ψυχικής ανθεκτικότητας και της χρήσης κινήτρων του φοιτητικού πληθυσμού, προκειμένου να επιτευχθούν διάφορα θετικά αποτελέσματα στην ψυχική τους υγεία και την ακαδημαϊκή τους επίδοση. Ωστόσο, ελάχιστες είναι οι έρευνες οι σχετικές με την επίδραση της προσωπικότητας του φοιτητικού πληθυσμού σε κάθε μία από τις παραπάνω παραμέτρους. Η παρούσα έρευνα έχει σκοπό την αξιολόγηση της επίδρασης της προσωπικότητας, της συναισθηματικής νοημοσύνης ως γνώρισμα της προσωπικότητας και της ψυχικής ανθεκτικότητας στην αυτό-ρυθμιζόμενη μάθηση φοιτητών Πανεπιστημίου αλλά και την αλληλεπίδραση των επιμέρους χαρακτηριστικών της προσωπικότητας και της αυτο-ρυθμιζόμενης μάθησης. Στην έρευνα συμμετείχαν συνολικά 222 φοιτητές. Οι συμμετέχοντες συμπλήρωσαν πέντε εργαλεία αυτοαναφοράς (TEI-QUE-SF, BFI-44, CD-RISC, SRQ-L, MSLQ) πριν την εξεταστική περίοδο. Τα αποτελέσματα έδειξαν θετική συσχέτιση κάποιων επιμέρους χαρακτηριστικών της προσωπικότητας, καθώς και του επιπέδου ψυχικής ανθεκτικότητας και της γενικής συναισθηματικής νοημόσύνης με τη χρήση στρατηγικών αυτο-ρυθμιζόμενης μάθησης όπως και με την χρήση αυτόνομης ρύθμισης μάθησης για τους συμμετέχοντες, σε αντίθεση με τους συμμετέχοντες που εμφάνιζαν ως χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς τους τον νευρωτισμό ο οποίος παρουσίαζε αρνητική συσχέτιση με την ψυχική ανθεκτικότητα, τη χρήση στρατηγικών αυτο-ρυθμιζόμενης μάθησης όπως και με την χρήση αυτόνομης ρύθμισης μάθησης.el
heal.abstractA large number of studies underline the necessity of self-regulated learning, emotional intelligence, resilience and use of motivation in university students population, in order to achieve several positive effects on their mental health and academic achievement. However, there aren’t a lot of studies concerning the influence of the personality of the university student population in each of the above parameters. This research aims to assess the influence of personality, emotional intelligence as a trait of personality and resilience in university students’ self-regulated learning but also the correlation of individual personality traits with self-regulated learning strategies and autonomous learning regulation. The survey involved a total of 222 students. Participants completed five questionnaires (TEI-QUE-SF, BFI-44, CD-RISC, QRS-L, MSLQ) before the examination period. The results showed a positive correlation of some individual personality traits, as well as resilience level and general emotional intelligence with the use of self-regulated learning strategies and the use of autonomous learning regulation for the participants, in contrast with participants exhibiting neuroticism as a trait of their personality who showed a negative correlation with resilience, the use of self-regulated learning strategies and the use of autonomous learning regulation.en
heal.advisorNameΠαπαντωνίου, Γεωργίαel
heal.committeeMemberNameΠαπαντωνίου, Γεωργίαel
heal.committeeMemberNameΜωραΐτου, Δέσποιναel
heal.committeeMemberNameΣταυρούση, Παναγιώταel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages140 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ 2019.pdf2 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons