Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29442
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓκουλγκούτη, Αναστασία Κ.el
dc.date.accessioned2019-07-12T06:53:53Z-
dc.date.available2019-07-12T06:53:53Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29442-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.453-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΠεριβαλλοντικές γνώσειςel
dc.subjectΠροσχολική εκπαίδευσηel
dc.subjectΠανεπιστημίο Ιωαννίνωνel
dc.subjectEnvironmental literacyen
dc.subjectPre-service teachers’ knowledgeen
dc.subjectUnivesity of Ioanninaen
dc.titleΟ περιβαλλοντικός γραμματισμός των μελλοντικών εκπαιδευτικώνel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.secondaryTitleμελέτη των περιβαλλοντικών γνώσεων, στάσεων και συμπεριφοράς προς το περιβάλλον φοιτητών προσχολικής εκπαίδευσηςel
heal.classificationΓραμματισμός -- Μελέτη και διδασκαλία (Προσχολική)el
heal.dateAvailable2019-07-12T06:54:53Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.publicationDate2017-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 106-120el
heal.abstractΣτην παρούσα εργασία εξετάζονται οι περιβαλλοντικές γνώσεις, οι στάσεις και η συμπεριφορά προς το περιβάλλον 461 φοιτητών/τριών μελλοντικών εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και το βαθμό, που αυτοί οι παράγοντες του Περιβαλλοντικού Γραμματισμού επηρεάζονται από αντίστοιχους δημογραφικούς όπως το φύλο, η κατεύθυνση σπουδών που είχαν στο Λύκειο, το έτος σπουδών και το οικογενειακό κοινωνικό, μορφωτικό και οικονομικό επίπεδο. Τα αποτελέσματα της έρευνας παρουσιάζουν τους μελλοντικούς εκπαιδευτικούς περιβαλλοντικά εγγράμματους σε μέτριο επίπεδο, έχοντας σημαντικές ελλείψεις ή και παρανοήσεις στις περιβαλλοντικές γνώσεις τους, θετικές στάσεις προς το περιβάλλον και αρκετά υπεύθυνη περιβαλλοντική συμπεριφορά.el
heal.abstractThe aim of this thesis is to investigate environmental literacy of 461 pre-service teachers in Univesity of Ioannina. The research evaluates the relationship of pre-service teachers’ knowledge, attitudes and environmental behavior. Statistical analysis is used to explore relationships between pre-service teachers’ backround and literacy. Overall, while their environmental attitudes are positive and their behavior is quite responsible, their level of environmental knowledge is moderate and held several environmental knowledge gaps and misconceptions.en
heal.advisorNameΠλακίτση, Αικατερίνηel
heal.committeeMemberNameΠλακίτση, Αικατερίνηel
heal.committeeMemberNameΚώτσης, Κωνσταντίνος Θ.el
heal.committeeMemberNameΠαγγέ, Πολυξένηel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages168 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΓΚΟΥΛΓΚΟΥΤΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Κ. 2017.pdf2.7 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons