Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29352
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓιαννάκου, Αφροδίτηel
dc.date.accessioned2019-04-17T06:15:46Z-
dc.date.available2019-04-17T06:15:46Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29352-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.3118-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΓλωσσική αμφισβήτησηel
dc.subjectΠαιδιάel
dc.subjectΠροσχολική εκπαίδευσηel
dc.subjectΠρωτοσχολική εκπαίδευσηel
dc.subjectΓλώσσαel
dc.subjectΕπικοινωνιακή προσέγγισηel
dc.subjectΓραμματισμόςel
dc.subjectLinguistic defianceen
dc.subjectChildrenen
dc.subjectPre-school educationen
dc.subjectPre-school educationen
dc.subjectLanguageen
dc.subjectCommunicative approachen
dc.subjectLiteracyel
dc.titleΓλωσσικές απεικονίσεις της αμφισβήτησης της εκπαιδευτικής διαδικασίας από παιδιά ηλικίας 4-8 και δημιουργική αξιοποίηση τους για τη διδασκαλία του γλωσσικού μαθήματοςel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΠροσχολική εκπαίδευσηel
heal.dateAvailable2019-04-17T06:16:46Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.publicationDate2019-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 98-108el
heal.abstractΗ συγκεκριμένη εργασία μελετά τις γλωσσικές αναπαραστάσεις της αμφισβήτησης του λόγου παιδιών ηλικίας τεσσάρων έως οκτώ κατά την διάρκεια του εκπαιδευτικού προγράμματος και προτείνει τρόπους για την δημιουργική εκμετάλλευσή τους από τους εκπαιδευτικούς με σκοπό την προαγωγή των γλωσσικών δραστηριοτήτων στο Νηπιαγωγείο. Για την πραγματοποίηση της έρευνας συλλέχθηκαν αυτούσιοι λόγοι παιδιών, οι οποίοι κατηγοριοποιήθηκαν σε (μικρό)κατηγορίες και πληροφορίες από εκπαιδευτικούς μέσω της διακίνησης ερωτηματολογίου. Οι λόγοι αναλύθηκαν σύμφωνα με εργαλεία της Κριτικής Ανάλυσης Λόγου (ΚΑΛ), ενώ τα δεδομένα των ερωτηματολογίων σύμφωνα με το στατιστικό πακέτο ανάλυσης δεδομένων SPSS (έκδοση 21). Τα ευρήματα της έρευνας έδειξαν ότι τα παιδιά κρίνουν συχνά και αυστηρά τόσο την διαδικασία του “μαθήματος” όσο και την γενικότερη στάση του εκπαιδευτικού. Ταυτόχρονα, οι εκπαιδευτικού τείνουν να κατανοούν αυτή την αμφισβήτηση. Ορισμένοι μάλιστα προσπαθούν να την εκμεταλλευτούν ως προς την υλοποίηση κάποιου project γενικότερα και όχι απόλυτα επικεντρωμένου στην προαγωγή του γλωσσικού “μαθήματος”.el
heal.abstractThis paper studies the linguistic representations of defiance of children’s speech, aged four to eight, during the educational program. Also, it proposes ways for their fruitful treatment of educators in order, to enhance their linguistic skills at kindergarten. For the fulfillment of this study, many authentic children speeches were collected and categorized into subcategories and information by educators via the distribution of questionnaires. The speeches were analyzed according to the Critical Discourse Analysis system and the questionnaire data according to the Statistics Software Package SPSS (21st edition). The research findings proved that children often assess both the lesson process and the overall educator’s attitude, in a strict and precise way. At the same time, educators seem to be tolerant towards this kind of dispute. In fact, some of them attempt to exploit this as a way to implement a project in general, rather than for the reinforcement of the linguistic lesson itself.en
heal.advisorNameΤσιτσανούδη-Μαλλίδη, Νικολέτταel
heal.committeeMemberNameΤσιτσανούδη-Μαλλίδη, Νικολέτταel
heal.committeeMemberNameΣπανάκη, Μαριάνναel
heal.committeeMemberNameΠαπαδοπούλου, Σμαράγδαel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages111 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ ΑΦΡΟΔΙΤΗ 2018-2019.pdf1.63 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons