Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29283
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑναγνώστου, Αλέξηςel
dc.date.accessioned2019-02-25T12:02:33Z-
dc.date.available2019-02-25T12:02:33Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29283-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.3052-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΤανγκραμel
dc.subjectΘανάσιμα αμαρτήματαel
dc.subjectΤέχνηel
dc.subjectTangramen
dc.subjectDeadly sinsen
dc.subjectArten
dc.titleTangram deadly sinsen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΤέχνηel
heal.dateAvailable2019-02-25T12:03:33Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων.Σχολή Καλών Τεχνών. Τμήμα Εικαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνηςel
heal.publicationDate2018-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 48el
heal.abstractΤο έργο “Tangram Deadly Sins” είναι μια εγκατάσταση που δημιουργήθηκε το 2018 στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος που παρακολούθησα στη Σχολή Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Στο έργο αυτό, ο θεατής δημιουργεί το αμάρτημα που επιλέγει μέσα από προεπιλεγμένους γρίφους tangram, ενεργοποιώντας προβολή με ήχο που το συμπληρώνουν. Στόχος είναι η απενοχοποίηση του «αμαρτωλού» θεατή μέσω της διαδικασίας του παιχνιδιού. Στο πρώτο κεφάλαιο παρέχεται μια σύντομη εισαγωγή στο παιχνίδι tangram και στην ιστορία του. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται ανάλυση των επτά θανάσιμων αμαρτημάτων, δίνεται έμφαση στην ιστορία τους, στην παρουσία τους στις τέχνες και στη σχέση τους με το δημόσιο χώρο. Το κεφάλαιο τρία αναλύει λεπτομερώς την ίδια την εγκατάσταση.el
heal.abstractThe project "Tangram Deadly Sins" is an installation that was created in 2018 within the framework of the postgraduate program I attended at the School of Fine Arts of the University of Ioannina. In this project, the viewer creates the sin he chooses through preselected tangram puzzles, activating projection with sound that complements it. The aim is to exonerate the "sinful" viewer through the game's process. The first chapter provides a brief introduction to the tangram game and its history. The second chapter analyzes the seven deadly sins, emphasizes their history, their presence in the arts and their relation to the public space. Chapter three analyzes the installation itself in detail.en
heal.advisorNameΦωκά, Αμαλίαel
heal.committeeMemberNameΦωκά, Αμαλίαel
heal.committeeMemberNameΧαρίσης, Χρήστοςel
heal.committeeMemberNameΚατσάρης, Εμμανουήλel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων.Σχολή Καλών Τεχνών. Τμήμα Εικαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages48 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΕΤ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ ΑΛΕΞΗΣ 2018.pdf4.09 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons