Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29123Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Ευθυμίου, Γεώργιος | el |
| dc.date.accessioned | 2018-06-18T09:08:08Z | - |
| dc.date.available | 2018-06-18T09:08:08Z | - |
| dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29123 | - |
| dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2777 | - |
| dc.rights | Default License | - |
| dc.subject | Σχολική βία | el |
| dc.subject | Εκφοβισμός | el |
| dc.subject | Μορφές | el |
| dc.subject | Συχνότητα | el |
| dc.subject | School violence | en |
| dc.subject | Bullying | en |
| dc.subject | Types | en |
| dc.subject | Frequency | en |
| dc.title | Οι διαστάσεις της σχολικής βίας | el |
| heal.type | masterThesis | - |
| heal.type.en | Master thesis | en |
| heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
| heal.secondaryTitle | οι απόψεις των μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης | el |
| heal.classification | Σχολική βία | el |
| heal.dateAvailable | 2018-06-18T09:09:08Z | - |
| heal.language | el | - |
| heal.access | free | - |
| heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | el |
| heal.publicationDate | 2018 | - |
| heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία: σ. 125-130 | el |
| heal.advisorName | Θάνος, Θεόδωρος | el |
| heal.committeeMemberName | Θάνος, Θεόδωρος | el |
| heal.committeeMemberName | Σακελλαρίου, Μαρία | el |
| heal.committeeMemberName | Γιώτσα, Άρτεμις | el |
| heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | el |
| heal.academicPublisherID | uoi | - |
| heal.numberOfPages | 153 σ. | - |
| heal.fullTextAvailability | true | - |
| Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Μ.Ε. ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 2018.pdf | 2.14 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License