Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28582
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓεροδήμος, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2017-11-30T07:42:40Z-
dc.date.available2017-11-30T07:42:40Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28582-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2387-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΦυσική αγωγήel
dc.subjectΠροσχολική εκπαίδευσηel
dc.titleΕναλλακτικές μέθοδοι προσέγγισης του μαθήματος της φυσικής αγωγής μέσα από την τέχνη (χορός, μουσική, θέατρο) στην (προ)σχολική εκπαίδευσηel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΦυσική αγωγή για παιδιά -- Σπουδή και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)el
heal.dateAvailable2017-11-30T07:43:40Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών της Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.publicationDate2017-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία : σ. 70-80el
heal.abstractΤο περιεχόμενο του μαθήματος της φυσικής αγωγής είναι ιδιαίτερα σημαντικό αλλά το ίδιο ισχύει και για τον τρόπο διδασκαλίας του. Ο τρόπος διδασκαλίας του μαθήματος της φυσικής αγωγής είναι σημαντικός διότι καθορίζει τις ικανότητες και τις δεξιότητες που οι μαθητές θα αποκτήσουν. Αυτός είναι και ο λόγος που έχουν αναπτυχθεί διαφορετικά στυλ διδασκαλίας στη φυσική αγωγή, τα οποία εξελισσόμενα όλο και περισσότερο, αποτυπώνουν διαφορετικούς τρόπους διδασκαλίας και διαφορετικό βαθμό συμμετοχής του εκπαιδευτικού και του μαθητή. Το φάσμα των στυλ διδασκαλίας είναι σημαντικό και για πρακτικούς λόγους αφού οι μαθητές είναι διαφορετικοί, με διαφορετικούς τρόπους μάθησης και διαφορετικές ικανότητες (Mosston & Ashworth, 2002; Melograno, 1997). Αυτό σημαίνει ότι τα διαφορετικά στυλ διδασκαλίας στη φυσική αγωγή είναι σημαντικά υπό την έννοια ότι επηρεάζουν τον τρόπο μάθησης των μαθητών με διαφορετικό τρόπο (Joyce et al., 2000). Στο πλαίσιο αυτό έχουν αναπτυχθεί εναλλακτικές μορφές διδασκαλίας της φυσικής αγωγής με στόχο την ολόπλευρη ανάπτυξη των μαθητών. Κάποιες από τις μορφές αυτές αναπτύχθηκαν με επίκεντρο διάφορες μορφές τέχνης και αυτό αποτελεί και το θέμα της παρούσας μελέτης που αποτυπώνει τις ερευνητικές προσπάθειες που υπάρχουν σε αυτό το πεδίο και τα ευρήματα τους. Η παρούσα μελέτη αποτελεί βιβλιογραφική ανασκόπηση των ερευνών που έχουν αναπτυχθεί πάνω στο θέμα, στις οποίες θα επιχειρηθεί μία μετανάλυση, δηλαδή εκ νέου εξέταση των ευρημάτων τους. Η παρούσα εργασία διαρθρώνεται σε πέντε κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο περιλαμβάνει την αναφορά του προβλήματος ενώ στο δεύτερο κεφάλαιο παρατίθεται η βιβλιογραφική ανασκόπηση. Στο τρίτο κεφάλαιο αποτυπώνεται η μεθοδολογία της έρευνας, στο τέταρτο τα αποτελέσματα της και στο πέμπτο τα συμπεράσματα και η συζήτηση.el
heal.abstractThe content of the course of physical education is particularly important, but the same is true of how they are taught. The way in which physical education is taught is important because it determines the abilities and skills that students will acquire. This is the reason why different forms of teaching in physical education have evolved, which are evolving more and more, reflecting different ways of teaching and a different degree of participation of the teacher and the student. The range of teaching styles is important for practical reasons as students are different, with different learning styles and different abilities (Mosston & Ashworth, 2002; Melograno, 1997). This means that the different styles of teaching in physical education are important in the sense that they influence how students learn in a different way (Joyce et al., 2000). In this context, alternative forms of physical education teaching have been developed with a view to the students' full development. Some of these forms have been developed with a focus on various forms of art, and this is also the subject of the present study which reflects the research efforts in this field and their findings. This study is a bibliographic review of the research that has been developed on the subject, which will attempt a meta-analysis, ie re-examination of their findings. This paper is structured in five chapters. The first chapter includes the report of the problem, while the second chapter presents the bibliographic review. The third chapter reflects the methodology of the survey, the fourth results and the fifth the conclusions and the discussion.en
heal.advisorNameΖάραγκας, Χαρίλαοςel
heal.committeeMemberNameΖάραγκας, Χαρίλαοςel
heal.committeeMemberNameΚαραμήτρου, Αικατερίνηel
heal.committeeMemberNameΡάπτης, Θεοχάρηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages80 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΓΕΡΟΔΗΜΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 2017.pdf1.65 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons