Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28166
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΔάλλα, Χριστίναel
dc.date.accessioned2017-10-02T10:39:06Z-
dc.date.available2017-10-02T10:39:06Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28166-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2263-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΔραματικό σώμαel
dc.subjectΘεατρικό παιχνίδιel
dc.subjectΔυναμικές εικόνεςel
dc.subjectΜορφές γλωσσικής έκφρασηςel
dc.subjectΔευτεροβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subjectDramatic bodyen
dc.subjectTheatrical gameen
dc.subjectDynamic imagesen
dc.subjectForms of language expressionen
dc.subjectSecondary educationen
dc.titleΤο δραματικό σώμα ως κυρίαρχη μορφή γλωσσικής έκφρασης στο θέατρο και στη διδασκαλίαel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.secondaryTitleη αξιοποίησή του στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσω του θεατρικού παιχνιδιού με την τεχνική των δυναμικών εικόνωνel
heal.classificationΘεατρικό παιχνίδιel
heal.dateAvailable2017-10-02T10:40:06Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών της Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.publicationDate2017-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία : σ. 112-116el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία πραγματεύεται την αξιοποίηση του Δραματικού Σώματος στην Εκπαιδευτική Διαδικασία μέσω ενός Προγράμματος Σωματικής Έκφρασης που υλοποιείται σε μαθητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Η θέση που έχει το Σώμα στην κοινωνία, στο Θέατρο και κατ’ επέκταση στη σχολική αίθουσα, ως μια από τις κύριες μορφές γλωσσικής έκφρασης και μη λεκτικής επικοινωνίας, μας παρακίνησε να εξετάσουμε την εμπλοκή του στη διδασκαλία μέσα από το Θεατρικό Παιχνίδι. Αφορμή της έρευνας αποτέλεσε η άποψη ότι το Θέατρο μπορεί να συνεισφέρει με έναν διαφορετικό και πιο αποδοτικό τρόπο στη διδασκαλία των μαθημάτων, αλλά και στην επίδοση των μαθητών τόσο στο σχολείο όσο και στην προσωπικότητά τους. Παράλληλα, μέσα από τη βιβλιογραφία εντοπίσαμε ότι το Σώμα παίζει έναν βασικό ρόλο στην εκπαιδευτική διαδικασία, μεταφέροντας μη λεκτικά μηνύματα και αποτελώντας ένα δυναμικό εργαλείο γλωσσικής έκφρασης που έχει πρωτοκαθεδρική θέση στο Θέατρο. Έτσι, Σώμα και Θέατρο συνδυάστηκαν σε ένα Πρόγραμμα Σωματικής Έκφρασης, που μέσω του Θεατρικού Παιχνιδιού και συγκεκριμένα της Τεχνικής των Δυναμικών Εικόνων, προσπάθησε να αναδείξει τη σημασία που έχει το Θέατρο και το Σώμα στην εκπαιδευτική διαδικασία, τη σχέση που έχουν οι μαθητές με το τελευταίο, την αλλαγή στάσεων και αντιλήψεων τόσο για το Θέατρο, όσο και για το Σώμα τους, καθώς τα οφέλη και τις δυνατότητες του Προγράμματος στη διδακτική πράξη.el
heal.abstractThis research deals with the use of the dramatic body in the educational process through a body expression program, which was implemented in Secondary Education students. The position that body has in society, theater and in the classroom, as one of the main forms of linguistic expression and non-verbal communication, has prompted us to look at its involvement in teaching through theatrical game. The reason for this research was the view that theater can contribute in a different and more efficient way to the teaching of the lessons, but also to the performance of the students in school and in their personality. At the same time, through the literature, we have identified that the body plays a key role in the educational process, transferring non-verbal messages and being a dynamic tool of linguistic expression that has a leading position in the Theater. Thus, body and theater were combined in a body expression program, which, through the theatrical game and particular the Technique of dynamic images, is attempted to highlight the importance of the theater and the body in the educational process, the relationship that students have with the latter, to change attitudes and perceptions for body and theater, as well as the benefits and potential of the program in teaching.en
heal.advisorNameΚαραμήτρου, Αικατερίνηel
heal.committeeMemberNameΚαραμήτρου, Αικατερίνηel
heal.committeeMemberNameΡάπτης, Θεοχάρηςel
heal.committeeMemberNameΜουδατσάκις, Τηλέμαχοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages133 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΔΑΛΛΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ 2017.pdf4.12 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons