Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/27325
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠλακίτση, Κ.el
dc.date.accessioned2015-12-16T07:50:59Z-
dc.date.available2015-12-16T07:50:59Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/27325-
dc.rightsDefault License-
dc.subject-el
dc.titleΗ φύση της επιστήμης ως οριζόντιος άξονας στην εκπαίδευση των εκπαιδευτικών που διδάσκουν φυσικές επιστήμεςel
heal.typebookChapter-
heal.type.enBook chapteren
heal.type.elΚεφάλαιο βιβλίουel
heal.generalDescription164-184 σ.el
heal.languageel-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.publicationDate2008-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 182-183el
heal.publisherChild Servicesen
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.bookNameΗ φύση των επιστημών - διδακτικές προσεγγίσειςel
Appears in Collections:Μονογραφίες ( Κλειστές)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons