Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/27004
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΘεοδωράκη, Χαρίκλειαel
dc.contributor.authorΠλακίτση, Κατερίναel
dc.date.accessioned2015-12-14T13:24:10Z-
dc.date.available2015-12-14T13:24:10Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/27004-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectChatel
dc.subjectEργαστηριακά μαθήματα για τον ήχοel
dc.titleΑνάλυση δραστηριοτήτων στο πλαίσιο του μαθήματος της διδακτικής των φυσικών επιστημών, σύμφωνα με τις σύγχρονες θέσεις της θεωρίας της δραστηριότητας (activity theory): η περίπτωση του ήχουel
heal.typebookChapter-
heal.type.enBook chapteren
heal.type.elΚεφάλαιο βιβλίουel
heal.languageel-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.publicationDate2013-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 7-8 σ.el
heal.abstractΣτην παρούσα εργασία αναλύονται δραστηριότητες με θέμα τον ήχο, οι οποίες πραγματοποιούνται στα εργαστήρια του μαθήματος της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών σε τριτοετείς φοιτητές του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Η ανάλυση γίνεται με τη χρήση μιας από τις πλέον σύγχρονες θεωρίες μάθησης της Cultural Historical Activity Theory - CHAT. Η χρήση της θεωρίας συμβάλλει στη διαδικασία ανάδειξης νέων πιο ευέλικτων τρόπων αξιολόγησης των δραστηριοτήτων εκπαίδευσης σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο. Σύμφωνα με την CHAT, η δραστηριότητα δεν μελετάται αποσπασματικά και μεμονωμένα, αποκομμένη από το κοινωνικό-πολιτισμικό και ιστορικό πλαίσιο που τη στηρίζει. Τα υποκείμενα, οι κανόνες, τα εργαλεία και η κοινότητα μάθησης δεν εξετάζονται και δεν λειτουργούν χωριστά, αντιθέτως όλοι οι παράγοντες βρίσκονται σε συνεχή αλληλεπίδραση. Είναι σαφές ότι μια και μόνο αλλαγή στους παράγοντες μπορεί να προκαλέσει αλλαγή στο σύστημα της δραστηριότητας. Παράλληλα, η διδασκαλία και η μάθηση, επηρεάζονται από κοινωνικό-πολιτισμικούς και ιστορικούς παράγοντες που συνυπάρχουν στις δραστηριότητες (Roth, 2007). Η ανάλυση των δραστηριοτήτων διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών σε φοιτητές Νηπιαγωγούς φωτίζει σημεία για την εξέλιξη και αναδιαμόρφωση των Αναλυτικών Προγραμμάτων από τις πρώτες βαθμίδες της εκπαίδευσης με τη χρήση μιας κοινωνικο-πολιτισμικής θεωρίας της CHAT, καθώς βασική επιδίωξη της συνεχώς μεταβαλλόμενης κοινωνίας μας, είναι η ανάπτυξη του παιδιού ως μελλοντικού ενεργού πολίτη, σύντομα την περίληψη της παρουσίασης σας.el
heal.publisherGutenbergen
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.bookNameΈννοιες για τη φύση και το περιβάλλον στην προσχολική ηλικία ερευνητικά δεδομένα μεθοδολογικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικές εφαρμογέςel
Appears in Collections:Μονογραφίες ( Κλειστές)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons