Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/26247
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣτεργίου, Λήδαel
dc.date.accessioned2015-12-10T08:32:00Z-
dc.date.available2015-12-10T08:32:00Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/26247-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.3610-
dc.rightsDefault License-
dc.subject-
dc.titleΠείραμα διδασκαλίας ενός αυθεντικού κειμένου σε ενήλικες σπουδαστές της ελληνικής ως ξένης/δευτερης γλώσσαςel
heal.typeconferenceItem-
heal.type.enConference presentationen
heal.type.elΔημοσίευση σε συνέδριοel
heal.generalDescription154-165 σ.el
heal.languageel-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.publicationDate2008-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 164-165el
heal.abstractΜε βάση τη διδακτική θέση που επιχειρεί να φέρει στο προσκήνιο, τον εντοπισμό και την έκφραση υποκειμενικών στάσεων και συναισθημάτων αναφορικά με την εμπειρία της μετανάστευσης, προτείνεται η επεξεργασία ενός αυθεντικού κειμένου, στο πλαίσιο της έρευνας νέων, και του εμπλουτισμού ήδη υπαρχόντων μεθόδων διδασκαλίας της ελληνικής ως ξένης/δεύτερης γλώσσας σε ενήλικες σπουδαστές. Το κείμενο αυτό, στο οποίο περιγράφεται μια πορεία εκπατρισμού, διδάχτηκε πειραματικά σε ένα περιορισμένο κοινό σπουδαστών, γραπτά σχόλια των οποίων παρουσιάζονται σ’ αυτή την εργασία προκειμένου να καταδειχθεί, αφενός το ενδιαφέρον που παρουσιάζει η διδακτική επεξεργασία ενός αυθεντικού λογοτεχνικού έργου, αφετέρου να συζητηθούν κεντρικά ζητήματα όπως είναι η χρήση της γλώσσας απ’ τη μια, και οι κλυδωνισμοί της ταυτότητας σε συνθήκες εκπατρισμού, από την άλλη.el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.conferenceNameΔιαπολιτισμική εκπαίδευση - μετανάστευση - διαχείριση συγκρούσεων και παιδαγωγική της δημοκρατίας, Διεθνές Συνέδριο, Πάτρα, 11-13 Ιουλίου, τόμ. II (2008)el
heal.conferenceItemTypefull paper-
Appears in Collections:Ομιλίες σε Συνέδριο



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons