Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/26182
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚάκα, Δήμητραel
dc.date.accessioned2015-12-09T11:43:08Z-
dc.date.available2015-12-09T11:43:08Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/26182-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.1471-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΔιαφήμισηel
dc.subjectΟμορφιά, Προσωπικήel
dc.subjectΚαλλυντικάel
dc.titleΗ διαφήμηση ως ιστορικό εργαλείο: η περίπτωση των προϊόντων καλλωπισμού στην Ελλάδα τη δεκαετία του 1950el
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondaryΜ.Ε. ΚΑΚ 2013-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίαςel
heal.publicationDate2013-
heal.bibliographicCitation-
heal.advisorNameΠλουμίδης, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberName-
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίαςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages148 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΙΣΤ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε.-Δήμητρα Κάκα.pdf9.05 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons