Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/25107
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαραφύλλης, Γρηγόρηςel
dc.date.accessioned2015-11-27T09:28:54Z-
dc.date.available2015-11-27T09:28:54Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/25107-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.4609-
dc.rightsDefault License-
dc.subject-
dc.titleΗθική και εκπαίδευση το παράδοξο στην πρόταση του Hobbes και το αιρετικό στην παιδαγωγική του Lockeel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.dateAvailable2015-11-27T09:29:55Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.publicationDate2004-
heal.bibliographicCitation-
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.journalNameΔωδώνη Μέρος Τρίτο Επιστημονική Επετηρίδα Τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων; Τομ. 33 (2004)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 33 (2004)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons