Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/17941
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPange, J.en
dc.contributor.authorToki, E.en
dc.date.accessioned2015-11-24T18:45:44Z-
dc.date.available2015-11-24T18:45:44Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/17941-
dc.rightsΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών-
dc.titleA comparative study of two learning methods collaborative learning versus nearest neighbor learningen
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών και Τεχνολογιών. Τμήμα Βιολογικών Εφαρμογών και Τεχνολογιώνel
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilityTRUE-
Appears in Collections:Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
pagge- e comparative study of two learning methods.pdf240.78 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons