Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/17938
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKolokouri, Elenien
dc.contributor.authorTheodoraki, Xarikleiaen
dc.contributor.authorPlakitsi, K.en
dc.date.accessioned2015-11-24T18:45:43Z-
dc.date.available2015-11-24T18:45:43Z-
dc.identifier.issn1925-0754-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/17938-
dc.rightsΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών-
dc.titleA Cultural Historical Activity Theory Approach In Natural Sciences Education Laboratory Lessons Towards Reforming Teachers Trainingen
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.identifier.primary10.5430/wje.v2n2p23-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών και Τεχνολογιών. Τμήμα Βιολογικών Εφαρμογών και Τεχνολογιώνel
heal.publicationDate2012-
heal.journalNameWorld Journal of Educationen
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilityTRUE-
Appears in Collections:Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
J3. Kolokouri_Theodoraki_Plakitsi_wje_2012.pdf432.01 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons