Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/17935
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPapantoniou, G.en
dc.contributor.authorMoraitou, Despinaen
dc.contributor.authorKaldrimidou, Mariaen
dc.contributor.authorPlakitsi, K.en
dc.contributor.authorFilippidou, D.en
dc.contributor.authorKatsadima, Effieen
dc.date.accessioned2015-11-24T18:45:42Z-
dc.date.available2015-11-24T18:45:42Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/17935-
dc.rightsΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών-
dc.titleAffect and Cognitive Interference: an Examination of Their Effect on Self-Regulated Learningen
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.identifier.primary10.1155/2012/579590-
heal.identifier.secondaryhttp://dx.doi.org/10.1155/2012/579590-
heal.languageen-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών και Τεχνολογιών. Τμήμα Βιολογικών Εφαρμογών και Τεχνολογιώνel
heal.publicationDate2012-
heal.journalNameEducation Research Internationalen
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilityTRUE-
Appears in Collections:Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons