Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/17924
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPlakitsi, K.en
dc.date.accessioned2015-11-24T18:45:37Z-
dc.date.available2015-11-24T18:45:37Z-
dc.identifier.issn1871-1502-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/17924-
dc.rightsΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών-
dc.titleCollective curriculum design as a tool for rethinking scientific literacyen
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.identifier.primary10.1007/s11422-010-9288-0-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών και Τεχνολογιών. Τμήμα Βιολογικών Εφαρμογών και Τεχνολογιώνel
heal.publicationDate2010-
heal.journalNameCultural Studies of Science Educationen
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilityTRUE-
Appears in Collections:Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΠΛΑΚΙΤΣΗ-2010-COLLECTIVE CURRICULUM DESIGN.pdf201.21 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons