Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/17919
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVamvakoussi, X.en
dc.contributor.authorBempeni, M.en
dc.date.accessioned2015-11-24T18:45:36Z-
dc.date.available2015-11-24T18:45:36Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/17919-
dc.rightsΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών-
dc.titleConceptual and procedural strategies in rational number tasks and their relation to ninth graders' approaches to the study of mathematicsen
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών και Τεχνολογιών. Τμήμα Βιολογικών Εφαρμογών και Τεχνολογιώνel
heal.publicationDate2012-
heal.journalNameInternational Journal for Mathematics in Educationen
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilityTRUE-
Appears in Collections:Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20.Bebeni&Vamvakoussi_2012.pdf3.21 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons