Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/17915
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVamvakoussi, X.en
dc.contributor.authorVan Dooren, Wen
dc.contributor.authorVerschaffel, L.en
dc.date.accessioned2015-11-24T18:45:32Z-
dc.date.available2015-11-24T18:45:32Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/17915-
dc.rightsΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών-
dc.titleEducated adults are still affected by intuitive beliefs about the effect of arithmetical operations: evidence from a reaction-time studyen
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών και Τεχνολογιών. Τμήμα Βιολογικών Εφαρμογών και Τεχνολογιώνel
heal.publicationDate2010-
heal.journalNameEducational Studies in Mathematicsen
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilityTRUE-
Appears in Collections:Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά)

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons