Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/17906
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRentzou, K.en
dc.contributor.authorSakellariou, M.en
dc.date.accessioned2015-11-24T18:45:27Z-
dc.date.available2015-11-24T18:45:27Z-
dc.identifier.issn0300-4430-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/17906-
dc.rightsΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών-
dc.titleGreek pre-service kindergarten teachers’ beliefs about and practices of developmentally appropriate practices in early childhood educationen
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.identifier.primary10.1080/03004430.2010.509796-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών και Τεχνολογιών. Τμήμα Βιολογικών Εφαρμογών και Τεχνολογιώνel
heal.publicationDate2011-
heal.journalNameEarly Child Development and Careen
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilityTRUE-
Appears in Collections:Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Σακελλαριου-2011-greek pre-service.pdf111.01 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons