Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/17891
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSarris, D.en
dc.date.accessioned2015-11-24T18:45:21Z-
dc.date.available2015-11-24T18:45:21Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/17891-
dc.rightsΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών-
dc.titleL’apport thErapeutique d’un atelier conte dans le traitement des enfants dysharmoniques de 5-10 ansen
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών και Τεχνολογιών. Τμήμα Βιολογικών Εφαρμογών και Τεχνολογιώνel
heal.publicationDate2003-
heal.journalNameRevue EuropEenne du Handicap Mentalen
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilityTRUE-
Appears in Collections:Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά)

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons