Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/17873
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣακελλαρίου, Μ.en
dc.date.accessioned2015-11-24T18:45:14Z-
dc.date.available2015-11-24T18:45:14Z-
dc.identifier.issn1833-1882-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/17873-
dc.rightsΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών-
dc.subjectACEI Global Guidelines Assessmenten
dc.subjectParental involvementen
dc.subjectPartnershipen
dc.titlePartnership with families and communities in Greek preschool settings: an evaluation from researchers' and early childhood educators' perspectivesen
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.languageen-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών και Τεχνολογιών. Τμήμα Βιολογικών Εφαρμογών και Τεχνολογιώνel
heal.publicationDate2008-
heal.journalNameInternational Journal of Interdisciplinary Social Sciencesen
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilityTRUE-
Appears in Collections:Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons