Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/17749
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠλακίτση, Κ.el
dc.contributor.authorΜωραϊτου, Δ.el
dc.contributor.authorΠαπαντωνίου, Γ.el
dc.contributor.authorΚαλδρυμίδου, Μ.el
dc.contributor.authorΦιλλιπίδου, Δ.el
dc.date.accessioned2015-11-24T18:43:31Z-
dc.date.available2015-11-24T18:43:31Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/17749-
dc.rightsDefault Licence-
dc.titleΣχέσεις συγκινησιακών παραγόντων σταρτηγικών αυτόρυθμιζόμενης μάθησης και επίδοσης στη διδακτικήτων μαθηματικών και των φυσικών επιστημώνel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.publicationDate2010-
heal.journalNameΔιδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: Έρευνα & Πράξηel
heal.journalTypenon peer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilityTRUE-
Appears in Collections:Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
J5. Papantoniou_Plakitsi_et al_serp_2010.pdf375.7 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons