Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14894
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΔήμου, Γεώργιος Η.el
dc.date.accessioned2015-11-24T17:42:51Z-
dc.date.available2015-11-24T17:42:51Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14894-
dc.rightsDefault Licence-
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΜαθητέςel
dc.subjectΘεωρίες της μάθησηςel
dc.titleΜαθησιακές δυσκολίες στο σχολείο: μια θεωρητική προσέγγισηel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.generalDescriptionΠεριέχει πίνακα συστηματοποίησης μαθησιακών δυσκολιώνel
heal.classificationΠαιδιά με μαθησιακές δυσκολίες--Εκπαίδευσηel
heal.classificationΜαθησιακές δυσκολίεςel
heal.identifier.secondaryhttp://ptde.uoi.gr/ptde_files%5Cepetirida%5CVol04_1991.pdf-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.publicationDate1991-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 52-56el
heal.numberOfPagesσσ. [5]-56el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.journalNameΕπιστημονική επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 4 (1991)el
heal.journalTypenon peer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 4 (1991)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons