Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/11964
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΛαδογιάννη, Γεωργίαel
dc.date.accessioned2015-11-24T17:12:55Z-
dc.date.available2015-11-24T17:12:55Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/11964-
dc.rightsDefault Licence-
dc.titleΗ ποιητική του θανάτου στη σύγχρονη ποίηση. Ένα παράδειγμα: Βαγγέλη Κάσσου, Αδιαπέραστο φωςel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.languageel-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλολογίαςel
heal.publicationDate2001-2002-
heal.abstractΗ ποιητική του θανάτου στην ποίηση της εποχής μας δεν πηγάζει από τη μεταφυσική περιοχή ανήκει στη ρητορική του ρεαλισμού. Η πιο οικεία καθημερινότητα δίνει το υλικό για την ποιητική εικόνα, στην οποία όμως έχει εγκατασταθεί η αίσθηση του θανάτου, έτσι που ο θάνατος να παραμονεύει σε κάθε απεικόνιση και να κυριαρχεί στο ποιητικό τοπίο. Το στοιχείο το μεταφυσικό και το φασματικό είναι επιγέννημα αυτής της ποιητικής διαδικασίας και όχι η δομική της σύστασης. Αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας είναι να διαχέεται και να διαποτίζει όλον τον ρεαλιστικό κόσμο η μεταφυσική αγωνία του θανάτου. Ο καθημερινός κόσμος είναι γεμάτος από εργαλεία θανάτου. Η ίδια η ποίηση είναι «χαρακίρι με μελάνη» στον Αλέξη Τραϊανό. Συχνά, εμφανίζεται η πεποίθηση ότι η ύπαρξη είναι μια αέναη περιδίνηση σε εχθρικό τοπίο και είναι αυτή η πεποίθηση που δίνει στον ποιητικό τους κόσμο μια σταθερότητα και εσωτερική αρμονία ως προς τις αισθητικές του εκδηλώσεις. Είναι η περίπτωση της ποίησης του Γιάννη Βαρβέρη και του Νάσου Βαγενά.el
heal.publisherΓκοβόστηςel
heal.journalNameΘέματα Λογοτεχνίαςel
heal.journalTypenon peer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilityTRUE-
Appears in Collections:Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά) - ΦΛΛ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Λαδογιάννη-2001-Η ποι.pdf6.19 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons