Browsing by Author e68c24b1-ea32-4d1f-92a3-4d1a97ce5439

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Jump to: Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
or enter first few letters:  
View Option
Showing results 1 to 20 of 26  next >
TitleAuthor(s)Issue date???itemlist.???
A comparison of the long-term effects of parental divorce on the possible selves of Greek and English young adultsΚαραγιαννοπούλου, Ευαγγελία24-Nov-2015-
Conceptualizing students' academic hardiness dimensions: a qualitative studyΚάμτσιος, Σπυρίδων; Καραγιαννοπούλου, Ευαγγελία24-Nov-2015-
Cross-cultural differences in the reported possible selves of young adults from divorced and intact families. Links to education and careerΚαραγιαννοπούλου, Ευαγγελία; Hallam, S.24-Nov-2015-
Effects of classroom learning experiences and examination type on students' learning [=Επιδράσεις των μαθησιακών εμπειριών στο αμφιθέατρο και της μορφής αξιολόγησης στη μάθηση]Καραγιαννοπούλου, Ευαγγελία24-Nov-2015-
Experiences of learning and academic understanding in higher education: Research into teaching and learning_The situation in Greece [=Εμπειρίες μάθησης και ακαδημαϊκής κατανόησης στην Ανώτατη Εκπαίδευση]Καραγιαννοπούλου, Ευαγγελία24-Nov-2015-
Exploring the relationship between experienced students' preference for open and closed-book examinations, approaches to learning and achievementΚαραγιαννοπούλου, Ευαγγελία; Milienos, F. S.24-Nov-2015-
Exploring the role of nationality, gender and educational level on the possible selves of Greek and UK young adults from divorced and intact familiesΚαραγιαννοπούλου, Ευαγγελία; Hallam, S.24-Nov-2015-
Introduction to Volume 1: Contrasting perspectives on the nature of student understanding [=Εισαγωγή στο 1ο μέρος: Διαφορετικές οπτικές για τη φύση της κατανόησης των φοιτητών]Καραγιαννοπούλου, Ευαγγελία; Entwistle, N.24-Nov-2015-
Reviewing the approaches to motivation and behaviour regulation. The mediating role of self and social contextΚαραγιαννοπούλου, Ευαγγελία24-Nov-2015-
Revisiting learning and teaching in higher education: A psychodynamic perspectiveΚαραγιαννοπούλου, Ευαγγελία24-Nov-2015-
Stages of Change, Self-efficacy and Stress Management Perceptions in First Year Undergraduate StudentsΚάμτσιος, Σπυρίδων; Καραγιαννοπούλου, Ευαγγελία24-Nov-2015-
Stress on transfer from primary to secondary school: the contributions of A-trait, life events and family functioningΚαραγιαννοπούλου, Ευαγγελία24-Nov-2015-
The development of a questionnaire on academic hardiness for late elementary school childrenΚάμτσιος, Σπυρίδων; Καραγιαννοπούλου, Ευαγγελία24-Nov-2015-
The Experience of Revising for Essay Type Examinations: Differences Between First and Fourth Year University StudentsΚαραγιαννοπούλου, Ευαγγελία24-Nov-2015-
The impact of Greek University students perceptions of their learning environment on approaches to studying and academic outcomesΚαραγιαννοπούλου, Ευαγγελία; Christodoulides, P.24-Nov-2015-
Young Adults from Divorced and Intact Families: Possible Selves Relating to Future Family LifeΚαραγιαννοπούλου, Ευαγγελία; Hallam, S.24-Nov-2015-
Αναπτυξιακά χαρακτηριστικά της εφηβείας και «επαφή» του εφήβου με τη γνώσηΚαραγιαννοπούλου, Ευαγγελία24-Nov-2015-
Ανοχή στη ματαίωση και άμυνες κατά τη μαθησιακή διαδικασία. Συνδέσεις με τη γνωστική ψυχολογίαΚαραγιαννοπούλου, Ευαγγελία24-Nov-2015-
Αντλώντας από το «Ο ενήλικος κόσμος μας και οι ρίζες του στη βρεφική ηλικία» (Klein, 1959). Κλαϊνικές προσεγγίσεις στη λειτουργία των οργανισμών. Το παράδειγμα των θεραπευτικών και σχολικών οργανισμώνΤζάλλα, Α.; Καραγιαννοπούλου, Ευαγγελία24-Nov-2015-
Αξιολόγηση της εγκυρότητας της κλίμακας της "Μαθησιακής ανθεκτικότητας" σε δείγμα Ελλήνων μαθητών. Μια πιλοτική μελέτηΚάμτσιος, Σπυρίδων; Καραγιαννοπούλου, Ευαγγελία24-Nov-2015-