Search


Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 25961-25970 of 49910 (Search time: 0.043 seconds).

  Ο φετιχισμός των αντικειμένων και ο ρόλος του μάρκετινγκ να προωθήσει το φαινόμενο της κατανάλωσης των "αντικειμένων εν αφθονία" όπου τα αντικείμενα δεν είναι συνδεδεμένα μόνο με λειτουργίες ή ανάγκες αλλά με συγκεκριμένες αξίες. Έρευνα στις καταναλωτικές συνήθειες στο κλάδο των ρούχων (Bachelor thesis)

  Συγκριτική ανάλυση των συστημάτων αξιολόγησης προσωπικού στον ελληνικό τραπεζικό χώρο (Bachelor thesis)

  Σύγκριση ιδιωτικής και δημόσιας ασφάλισης (Bachelor thesis)

  Οι δυνατότητες της γυναίκας με βάση το Γ' Κ.Π.Σ. στον τομέα της απασχόλησης της επιχειρηματικότητας και της εκπαίδευσης. (Bachelor thesis)

  ING BANK: χορηγήσεις δανείων και στρατηγική ανάπτυξης προϊόντος (Bachelor thesis)

  Στρατηγική ανάπτυξη επιχειρήσεων (Bachelor thesis)

  Παραοικονομία - φοροδιαφυγή και οι επιπτώσεις στην ελληνική οικονομία (Bachelor thesis)

  Ανεργία: αιτίες και συνέπειες (Bachelor thesis)

  Προοπτικές ανάπτυξης του αεροδρομίου του Ακτίου και οι συνέπειες που έχει αυτό για την τουριστική ανάπτυξη του νομού της Πρέβεζας (Bachelor thesis)

  Κοινωνική οικονομία. Διαφορές στη λειτουργία και το ρόλο των κοινωνικών συνεταιρισμών σε σύγκριση με τις υπόλοιπες επιχειρήσεις. (Bachelor thesis)