Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9660
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Στάμου, Άννα | el |
dc.date.accessioned | 2019-02-01T13:16:54Z | - |
dc.date.available | 2019-02-01T13:16:54Z | - |
dc.date.issued | 2019-02-01 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9660 | - |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Eurovision | el |
dc.subject | Σερβία | el |
dc.subject | Τουρκία | el |
dc.subject | Ταυτότητα | el |
dc.subject | Popular | el |
dc.title | Oι εθνικές μουσικές παραδόσεις ως στοιχείο ταυτότητας των τραγουδιών που εκπροσωπεί η κάθε χώρα στη Eurovision οι περιπτώσεις της Σερβίας και της Τουρκίας με pop επιρροές | el |
dc.title | National musican traditions as an element of identity of the songs that represent every country of Eurovision: cases of Servia and Turkey with pop influences | en |
heal.type | bachelorThesis | el |
heal.generalDescription | Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής | el |
heal.classification | Eurovision | el |
heal.classification | Pop Μουσική | el |
heal.dateAvailable | 2024-01-05T22:31:21Z | - |
heal.language | el | el |
heal.access | free | el |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2018-11-08 | - |
heal.bibliographicCitation | Στάμου, Α. 2018. Οι εθνικές παραδόσεις ως στοιχείο ταυτότητας των τραγουδιών που εκπροσωπεί η κάθε χώρα στη Eurovision οι περιπτώσεις της Σερβίας και της Τουρκίας με pop επιρροές. Πτυχιακή εργασία.Άρτα: ΤΕΙ Ηπείρου . Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών. Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής | el |
heal.abstract | Η κάθε χώρα στο διαγωνισμό της Eurovision θέλει να αναδείξει την κουλτούρα, τον πολι-τισμό της, την μουσικότητά της και την ταυτότητά της. Αυτή, την εθνική ταυτότητα, την έχει διαμορφώσει μέσα από ποικίλες ιστορικές, κοινωνικοπολιτικές και εθνικιστικές συν-θήκες. Αυτές θα μελετηθούν μέσα από το ανθρωπολογικό πρίσμα της σκηνής στο διαγω-νισμό της Eurovision, πιο συγκεκριμένα της Σερβίας και της Τουρκίας, που έχουν κοινές αλληλεπιδράσεις όσον αφορά τη μουσική καθώς η Σερβία, υποτάχθηκε στην Οθωμανική Αυτοκρατορία μέσο του πολέμου. Ωστόσο, με την πάροδο του χρόνου, βλέπουμε ότι υιο-θετούνται πρότυπα δημοφιλούς popular μουσικής δίχως να υπερτερεί σ’ αυτά η εθνική μουσική παράδοση της κάθε χώρας. Μέσα από τα παραδείγματα της Σερβίας και της Τουρκίας, βλέπουμε δύο χώρες, ενώ έχουν πλούσια εθνική μουσική παράδοση να προβάλ-λουν τουριστικά popular στοιχεία, υιοθετώντας διεθνή πρότυπα, προκειμένου να γίνουν προσφιλής και δημοφιλής προορισμοί στον κόσμο. | el |
heal.advisorName | Παπαδάκη, Ειρήνη | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών, Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής | el |
heal.academicPublisherID | teiep | el |
heal.numberOfPages | 75 | el |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Πτυχιακή Άννας Στάμου.pdf | Πτυχιακή Εργασία | 1.42 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License