Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9051
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαπαγεωργίου, Έλλη- Ελένηel
dc.date.accessioned2018-06-18T07:03:24Z-
dc.date.available2018-06-18T07:03:24Z-
dc.date.issued2018-06-18-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9051-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΜουσική παιδαγωγικήel
dc.subjectΕιδική αγωγήel
dc.subjectΘεσμικό πλαίσιοel
dc.subjectΕρωτηματολόγιαel
dc.titleΗ μουσική στα ελληνικά ειδικά εκπαιδευτήριαel
dc.titleMusic in greek special schoolsen
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΜουσική και Ειδική αγωγή-Ελλάδαel
heal.dateAvailable2024-01-05T22:25:34Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2018-06-
heal.bibliographicCitationΠαπαγεωργίου, Ε, 2018. Η μουσική στα ελληνικά ειδικά εκπαιδευτήρια. Πτυχιακή εργασία. Άρτα: ΤΕΙ Ηπείρου. Καλλιτεχνικών Σπουδών. Λαϊκής και Παραδοσιακής Μουσικήςel
heal.abstractΗ πτυχιακή μου εργασία της οποίας θέμα είναι η μουσική στα ελληνικά ειδικά εκπαιδευτήρια πραγματεύεται μέσω μιας κοινωνικής έρευνας με την βοήθεια ερωτηματολογίων την διερεύνηση της εικόνας του μουσικού εκπαιδευτικού σε ένα ειδικό σχολείο στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, σκοπός είναι να αναδειχθεί η σημασία της μουσικής ως εκπαιδευτικό, υποστηρικτικό εργαλείο παρέμβασης και τα οφέλη της χρήσης της. Η έρευνα διεξήχθη τον Φεβρουάριο του 2018 σε εκπαιδευτικές μονάδες ειδικής αγωγής των νομών Αττικής, Πατρών και Αρταίων. Κλείνοντας παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της ανάλυσης των ερωτηματολογίων και τα συμπεράσματα που προέκυψαν από αυτά.el
heal.abstractMy dissertation which has as topic music in Greek Special Schools discusses through a social research with the help of questionnaires the investigation of the image of the educator in a Special School in Greece. More specifically, the aim is to give prominence to the importance of music as an educational, supportive tool of interference and the benefits of its use. The research was held in February 2018 in special schools at the prefectures of Athens, Patra and Arta. Summing up, the results of the analysis of the questionnaires and the conclusions that has arisen from them are presented.en
heal.advisorNameΖουμπούλη, Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΚοκκώνης, Γιώργοςel
heal.committeeMemberNameΕυθυμίου, Λάμπροςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών, Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages82-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Papageorgiou, E._TLPM_2018.pdf1.6 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons