Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9020
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚολύβα, Βαϊαel
dc.date.accessioned2018-06-14T09:24:50Z-
dc.date.available2018-06-14T09:24:50Z-
dc.date.issued2018-06-14-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9020-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΈντεχνο τραγούδιel
dc.subjectΛαϊκό τραγούδιel
dc.subjectΘέατροel
dc.subjectΠοίησηel
dc.subjectΠαράδοσηel
dc.subjectΜοντερνισμόςel
dc.titleΟ Ματωμένος γάμος του Μάνου Χατζιδάκιel
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΑισθητική ανάλυσηel
heal.dateAvailable2024-01-05T22:38:37Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2018-05-
heal.bibliographicCitationΚολύβα, Β 2018. Ο Ματωμένος γάμος του Μάνου Χατζιδάκι. Πτυχιακή εργασία. Άρτα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών. Τμήμα ΛαΪκής και Παραδοσιακής Μουσικήςel
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει την νεοελληνική έντεχνη μουσική και ειδικότερα το μουσικό έργο του Μάνου Χατζιδάκι "Ματωμένος γάμος" που είναι εμπνευσμένο από το θεατρικό έργο του Ισπανού Federico Garcia Lorca, σε μετάφραση Νίκου Γκάτσου και παρουσιάστηκε το 1948 στο Θέατρο Τέχνης υπό την σκηνοθεσία Κάρολο Κούν. Επιχειρείται η διερεύνηση ταυτότητας του λαϊκότροπου τραγουδιού από την σκοπιά της μουσικολογίας, έχοντας ως βασική παράμετρο την αισθητική ανάλυση. Η ανάλυση αφορά το οργανολόγιο, τη φόρμα, τη τροπικότητα και τη ρυθμολογία.el
heal.abstractThis diploma thesis deals with modern Greek music and especially the music of Manos Hadjidakis "Bloody Marriage" inspired by the theatrical work of Spaniard Federico Garcia Lorca, translated by Nikos Gatsos and presented in 1948 at the Art Theater under the direction of Karol Koun . It is attempted to investigate the identity of the popular song from the point of view of musicology, having as a basic parameter the aesthetic analysis. The analysis is about organology, form, modality and rhythm.en
heal.advisorNameΖουμπούλη, Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΚοκκώνης, Γιώργοςel
heal.committeeMemberNameΟρδουλίδης, Νίκοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών, Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικήςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages54el
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Koliva,V._TLPM_2018Πτυχιακή εργασία706.31 kBUnknownView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons